چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون  شهرستان فلاورجان در پی اهانت  به ساحت مقدس پیامبر  اسلام

حوزه/ حجت الاسلام اسدی گفت: اینکه غرب گرایان و جریان تحریف که در داخل کشور مردم را امیدوار می کنند که «اگر جوبایدن در آمریکا رای بیاورد گشایش اقتصادی رخ می دهد» اینگونه رفتارها را چگونه توجیه می کنند؟ آیا این اعمال نشان دهنده این نیست که خصومت غرب با ما خصومت گروهی، جناحی و با بهانه انرژی هسته ای، فناوری، موشکی و حقوق بشر نیست؟

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، صبح امروز جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان فلاورجان با رعایت پروتکل های بهداشتی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام(ص)  تجمع کرده و این اقدام را محکوم کردند.

حجت الاسلام حسین اسدی در این تجمع اظهار کرد: طلاب را به سه نکته در خصوص توهین رئیس جمهور وقیح فرانسه به ساحت مقدس پیامبر(ص) متوجه می سازم.

وی بیان کرد: قرآن به ما می آموزد «النبی اولی بالمومنین من انفسهم» روحانیون معزز باید در راستای هر چه بیشتر محکوم کردن و اعلام انزجار آحاد جامعه تبلیغ نموده و شعار دینی «بابی انت و امی یارسول الله» را به منصه ظهور برسانیم، تا هزینه این گونه اقدامات برای کوردلان سنگین تمام شود و از تکرار آن جلوگیری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان تصریح کرد: در این جهت، عامه ملت و خاصه طلاب و مسئولین نظام با توجه به الگو بودن، رسالت سنگینی دارند.

وی افزود: دومین نکته آنکه غرب و استکبار جهانی با این گونه اعمال به همه دنیا نشان می دهد که آزادی بیان، حقوق بشر و غیره را فقط ابزاری برای ظلم، چپاول و فساد بیشتر قرار داده است.

حجت الاسلام اسدی بیان کرد: همه جهانیان باید چهره واقعی غرب را مشاهده کنند، به فرمایش رهبر معظم انقلاب «اگر شما(غرب) به بهانه آزادی بیان به پیامبر اسلام اهانت می کنید چرا کسی حق صحبت از هولوکاست را ندارد.

وی ادامه داد: سومین نکته اینکه غرب گرایان و جریان تحریف که در داخل کشور مردم را امیدوار می کنند که «اگر جوبایدن در آمریکا رای بیاورد گشایش اقتصادی رخ می دهد» اینگونه رفتارها را چگونه توجیه می کنند؟ آیا این اعمال نشان دهنده این نیست که خصومت غرب با ما خصومت گروهی، جناحی و با بهانه انرژی هسته ای، فناوری، موشکی و حقوق بشر نیست؟

حجت الاسلام اسدی تاکید کرد: بلکه دنیای لیبرال نشانه های افول خود و گسترش فکر و تمدن نوین اسلامی را دیده و به دنبال مهار کردن تمدن اسلامی و الگو شدن جمهوری اسلامی برای سایر ملل می باشد، پس دلگرم کردن مردم به دنیای لیبرال، دلخوش کردن به سرابی بیش نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha