شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان، با حضور در منزل اولین شهیده مدافع سلامت، با خانواده او ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بعد از ظهر امروز نماینده ولی فقیه در استان همدان، معاون تهذیب حوزه علمیه استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و جمعی دیگر از مسئولان استانی برای عرض تسلیت به خانواده شهیده سیده زهرا موسوی، اولین شهید مدافع سلامت استان همدان، در منزل وی حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی با برشمردن مجاهدت‌ها و نقش بی‌بدیل شهدای مدافع سلامت، اظهار داشت: شهادت شهیده موسوی، تنها گوشه‌ای از خدمات و از خود گذشتگی کادر درمان و جامعه پزشکی ما در میدان مبارزه با ویروس کرونا بود که آن را مشاهده کردیم.

وی با اشاره به اینکه همه مردم ناراحت از این اتفاق هستند، خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری مجلس وجود ندارد، اما همه مردم قدردان زحمات این شهیده و دیگر پرسنل زحمت کش کادر درمانی هستند و حضور امروز ما در منزل ایشان نیز برای تشکر و تسلیت به خانواده ایشان از طرف مردم است.

امام جمعه همدان افزود: آنچه امروز به آن نیاز داریم و مردم باید بسیار به آن توجه داشته باشند و رعایت کنند این است که قدردانی واقعی از مجاهدت‌های کادر درمان تنها در رعایت کردن مسائل بهداشتی است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم، گفت: با افزایش آمار مبتلایان به ویروس، فعالیت کادر درمان نیز افزایش پیدا می‌کند که این اتفاق مشکلاتی را از نظر خستگی برای این عزیزان به همراه دارد، بنابراین تنها راه رفع این مشکل و کمک به کادر درمان، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که بارها بر رعایت آن تاکید شده است.

گفتنی است، شهیده سیده زهرا موسوی، از پرسنل بیمارستان سینای همدان با ۲۰ سال سابقه فعالیت روز گذشته بر اثر بیماری کرونا و حین خدمت به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان همدان آسمانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha