جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله مدرسی از علمای عراق اهانت به حضرت نبی اکرم(ص) را محکوم کرد و گفت: اقدام مسئولین کشور های غربی در اهانت پی در پی به رسول الله(ص) با هر توجیه یا هر اسمی که باشد، قابل قبول نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق اهانت به حضرت نبی اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: اقدام مسئولین کشور های غربی در اهانت پی در پی به رسول الله(ص) با هر توجیه یا هر اسمی که باشد، قابل قبول نیست و ما آن را محکوم کنیم و با تبدیل این اهانت ها به انگیزه ای برای اعمال تروریستی مخالفیم.

آیت الله مدرسی در بیانیه خود نسبت به اینکه این سلسله اهانت ها با هدف ایجاد یک جنگ علیه اسلام و مسلمین در امتداد جنگ های صلیبی هشدار داد و افزود: این اقدام در نتیجه ضعف مسلمانان و عقب نشینی آنان در تمسک به ارزش هایشان انجام گرفت.

ایشان مسلمانان را به محکوم کردن این اهانت ها از طریق سخنان، تحریم کالا های فرانسوی و تقویت قدرت های خود و وحدت کلمه تقویت خود در برابر چالش ها دعوت کرد و بیان داشت: مسلمانان باید تمسک بیشتری به حبّ حضرت رسول اکرم (ص) دشته باشند و از سیره آن حضرت پیروی کرده و به ارزش های آن پایبند باشند تا امت اسلامی به عظمت و عزّت گذشته برگردد.

 این عالم شیعه به سیاست یک بام و دو هوای کشور های غربی اشاره کرد و افزود: آنها همزمان حادثه هولوکاست را جنایت می دانند و اهانت به مقدس ترین مقدسات مسلمانان را آزادی بیان قلمداد می کنند. همچنین آنان اقدام خود را در کشتار میلیون ها الجزایری و نگهداری جمجمه های قربانیان را امری مباح می دانند و تحریم کالاهایشان را جنایت بزرگ بر می شمارند.

آغاز دوباره جنگ‌های صلیبی به نفع هیچ کس نیست

آیت الله مدرسی در پایان با بیان اینکه تلاش ها برای بازگشت جنگ های صلیبی به شکست خواهد انجامید، اشاره کرد: اگر این جنگ ها از سر گرفته شود، به نفع هیچ کس نمی باشد، بلکه آغاز کنندگان این جنگ بزرگترین خسارت را متحمل خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha