جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هارون قریشی دبیرکل جمعیت وقف اسلامی ژاپن

حوزه/ دبیرکل جمعیت وقف اسلامی ژاپن اظهارات خصمانه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه علیه اسلام و حمایت وی از کاریکاتور های توهین آمیز علیه حضرت نبی اکرم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هارون قریشی دبیرکل جمعیت وقف اسلامی ژاپن اظهارات خصمانه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه علیه اسلام و حمایت وی از کاریکاتور های توهین آمیز علیه حضرت نبی اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: این مسئله قابل قبول نیست.

جامعه اسلامی ژاپن از اهانت به پیامبر اکرم (ص) خشمگین است

قریشی با بیان اینکه مجوز فرانسه برای انتشار کاریکاتور های توهین آمیز علیه حضرت پیامبر اعظم (ص) قابل قبول نیست، افزود: جامعه اسلامی ژاپن در قبال این وضعیت خشمگین است.

وی به برگزاری تظاهرات در محکومیت موضع گیری های فرانسه در تعدادی از کشور های جهان اشاره کرد و گفت: هر مسلمانی حتی اگر در برخی از اعمال عبادی خود کوتاهی کند، به حضرت محمد مصطفی (ص) احترام می گذارد و اجازه توهین به آن حضرت را نمی دهد.

دبیرکل وقف اسلامی ژاپن اهانت به حضرت نبی مکرم اسلام (ص) از طریق کاریکاتور به بهانه آزادی اندیشه و بیان را محکوم کرد و از تمامی کشور هایی که موضع گیری های تمسخر آمیز فرانسه علیه دین را محکوم کردند، قدردانی نمود و واکنش رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در قبال فرانسه و امانوئل مکرون را مورد ستایش قرار داد.

شایان ذکر است که روز های گذشته در فرانسه تصاویر و کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلّم) در رسانه ها و در مقابل ساختمان ها منتشر شد که این مسئله موجی از خشم را در سرتاسر کشور های اسلامی به وجود آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha