پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب حوزه علمیه نجف اشرف

حوزه/ طلاب حوزه علمیه نجف اشرف، اظهارات توهین آمیز امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه علیه پیامبر انسانیت حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، طلاب حوزه علمیه نجف اشرف، اظهارات توهین آمیز امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه علیه پیامبر انسانیت حضرت محمد مصطفی (صلّی الله علیه و آله و سلم) را محکوم کردند و افزودند: این رفتار های غیر مسئولانه با هدف پاک کردن و خدشه دار کردن چهره نورانی اسلام و دور کردن اذهان مسلمانان از طرح های صهیونیستی و یهودی در عادی سازی ذلّت بار روابط انجام می گیرد.

در بیانیه صادر شده از سوی طلاب حوزه علمیه نجف اشرف آمده است: اظهارت مکرون در اهانت به مقدسات اسلامی، فتنه ای است که امنیت و آرامش داخلی و اجتماعی را از بین می برد و این اقدام برگرفته از کینه پنهانی است که سازمان های سیاسی غرب و سازمان های خودکامه صهیونیستی در خود دارند.

معنویت های انسانی دین اسلام به مذاق دشمنان خوش نمی آید

طلاب حوزه علمیه نجف اشاره کردند: دشمنی و هتک حرمت مستمر مقدسات و قوانین اسلامی با اهداف مختلف، از جمله خدشه دار کردن چهره نورانی اسلام محمدی که نور آن شرق و غرب را فراگرفته، انجام می گیرد؛ چرا که این معنویت های انسانی دین اسلام به مذاق آنها خوش نمی آید.

 طلاب نجف در بیانیه خود تصریح کردند: ای مسلمانان، ای بشریت، ای عرب، این رفتار های غیر مسئولانه با هدف خدشه دار کردن چهره نورانی اسلامی و دور کردن اذهان مسلمانان از طرح های صهیونیستی و یهودی در عادی سازی ذلت بار روابط انجام می گیرد که برخی از دولت های بی شرافت که تنها به فکر حفظ کرسی حکومت حتی در برابر کوتاه آمدن از مقدسات هستند، به آن روی آوردند.

حضرت رسول اکرم (ص)، شما را به دفاع از دین و مقدسات فرا می خواند

طلاب حوزه علمیه نجف اشرف از دولت های عربی به ویژه دولت عراق خواستند به این تعرضات و هتک حرمت ها اعتراض کنند، همچنین پارلمان عراق را به محکومیت شدید این اهانت و ملت های اسلامی را به تحریم هر آنچه مرتبط با فرانسه است، دعوت کردند.

طلاب نجف اشرف در پایان گفتند: حضرت رسول اکرم (ص)، شما را به دفاع از دین و مقدسات فرا می خواند و از شما می خواهد که از خواب بیدار شوید و نسبت به طرح هایی که علیه شما در حال انجام است، هشیار باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha