پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 433716
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
فلسطین

حوزه/ درپی اقدام ضد اسلامی ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، درپی اقدام ضد اسلامی ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کردند.

طلاب حوزه علمیه نجف اشرف تاکید کردند: نجف اشرف با تمام اقشار و نهادهای خود از جمله حوزه علمیه که همواره موضع گیری های روشن و قاطعی در مورد ملت و سرزمین فلسطین داشته اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم می کند و این اقدام را بر خلاف ادعای دروغین آمریکا در مورد صلح طلبی نشان می داند.

در این بیانیه آمده است: بر تمام کشورهای اسلامی و دولت های عربی و سازمان های حقوق بشری واجب است پس از توکل بر خدای متعال از تمام توان خود برای مقابله با این تصمیم مخالفت با معاهدات بین المللی و انسانی استفاده کنند.

طلاب حوزه نجف اشرف ادامه دادند: در این شرایط سخت و دشوار که امت اسلام . قدس شریف به عنوان اولین قبله و سومین حرم مقدس و مهد حضرت عیسی و معراج پیامبر اسلام با آن روبرو است، از خداوند متعال می خواهیم حزب خود را یاری کند و مرزها و مقدسات مسلمانان را به عزت خود حفظ کند و با قدرت خود کافران را در هم بکوبد.

جمعی از طلاب حوزه علمیه در نحف اشرف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha