سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با بیان اینکه دولت باید بعد از پایان تظاهرات به تحقق خواسته های ملت روی بیاورد، تأکید کرد: پایان تظاهرات به معنی پایان مطالبات برای اصلاح نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف با بیان اینکه دولت باید بعد از پایان تظاهرات به تحقق خواسته های ملت روی بیاورد، تأکید کرد: پایان تظاهرات به معنی پایان مطالبات برای اصلاح نیست.

اهانت به پیامبر اکرم (ص)، با حمایت سیاسی و دیپلماتیک انجام می گیرد

وی با اشاره به اینکه اهانت به پیامبر اکرم (ص)، با حمایت سیاسی و دیپلماتیک انجام می گیرد، گفت: امروز در ایام ولادت حضرت نبی اکرم (ص) به سر می بریم؛ انسانی که خداوند متعال ایشان را به عنوان رحمتی برای جهانیان فرستاده و تمامی ادیان را زنده کرده و فضل آن حضرت را در تمام جهان گسترش داده و ایشان را برای نجات بندگان از نادانی و هدایت آنان به سوی علم و عدالت مبعوث کرده و وحدت همگی ما در گرو دین آن حضرت است.

مدعی حقوق بشر به پیامبر اکرم (ص) توهین می کند

امام جمعه نجف اشرف ادامه داد: امروز پیامبر اعظم (ص) مورد اهانت بزرگی قرار می گیرد که با حمایت سیاسی و دیپلماتیک انجام می شود، این اهانت از کاریکاتور تمسخر آمیز شروع شد و به موضع گیری رئیس دولت یکی از کشور های مدعی حقوق بشر و حقوق عمومی و انفتاح با ادیان رسید و رئیس این کشور اقدام به حمایت از اهانت به پیامبر ما نموده و آن را آزادی بیان تفسیر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با اشاره به اینکه یک حمله هدفمند علیه اسلام و پیامبر آن انجام می گیرد و غرب کینه صلیبی خود را نشان داده است، گفت: انگلیس اعلام کرده که در کنار فرانسه است و ما می گوییم این حمله موجب وحدت بیشتر ما می شود.

با کنار رفتن نقاب تمدن غرب، امروز جهان به سمت نور اسلام حرکت می کند

وی تأکید کرد: با کنار رفتن نقاب تمدن غرب، امروز جهان به سمت نور اسلام حرکت می کند و این حرکت رو به افزایش خواهد بود و غرب امروز علاوه بر بحران مالی و سیاسی به بحران تمدنی دچار است و امروز تلاش می کند که همگی را برای اعلام جنگ علیه اسلام متحد کند.

بزودی شاهد فروپاشی تمدن غرب و ایالت متحده آمریکا خواهیم بود

خطیب جمعه نجف اشرف بیان داشت: این بار جنگ علیه عراق، ایران و سوریه نیست، بلکه جنگ آشکار علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) است، امّا ما بزودی شاهد فروپاشی تمدن غرب و نابودی این کشور های وحشی خواهیم بود که خود را کشور های بزرگ می نامند و همچنان که شاهد فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی بودیم، شاهد فروپاشی ایالت متحده آمریکا خواهیم بود.

غرب در آستانه یک شکست سخت در تمامی سطوح است و جایگزین اسلام خواهد بود

وی در ادامه با بیان اینکه غرب در آستانه یک شکست سخت در تمامی سطوح است و جایگزین آن اسلام خواهد بود، تأکید کرد: عراق با سایر مسلمان در برابر اهانت به اسلام می ایستد و همزمان اقدام تروریستی که در شهر نیس فرانسه اتفاق افتاد را محکوم می کند و می گوید، این اقدام ارتباطی با اسلام ندارد و باید ریشه اینگونه مشکلات بررسی شود.

ملت و مرجعیت منادی دعوت به اصلاح باقی خواهند ماند

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری مسالمت آمیز تظاهرات در عراق از نیرو های امنتی و جوانان تشکر و قدردانی کرد و از دولت خواست در مسیر اصلاح، خدمات، ایجاد فرصت شغلی و مبارزه با فساد قدم بردارد و گفت: ملت و مرجعیت منادی دعوت به اصلاح باقی خواهند ماند.

وی حادثه تروریستی المقدادیه را محکوم کرد و بیان داشت: باقی مانده های داعش این جنایت را در حق قبیله بنی کعب مرتکب شدند، لذا نیرو های امنیتی باید هسته های پنهان داعش را تعقیب کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عارف IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    سلام، عکس خبر مناسب نیست، لطفا تغییرش دهید
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    امریکا یک کشور است و فروپاشی کشور معنا ندارد.