جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی امام جمعه نجف اشرف گفت: کمترین مجازات برای ترامپ، اعدام است؛ چرا که وی مرتکب کشتار و خونریزی شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف گفت: کمترین مجازات برای دونالد ترامپ، اعدام  است؛ چرا که وی مرتکب کشتار و خونریزی شده است.

به زودی شاهد نابودی آمریکا خواهیم بود

وی از اقدام دستگاه قضایی عراق در صدور حکم بازداشت دونالد ترامپ قدردانی کرد و گفت: ایالات متحده آمریکا مرتکب ظلم، کشتار و فروپاشی ملت ها شده و به زودی شاهد نابودی آن خواهیم بود.

بایدن فوراً نیروی های آمریکایی را از عراق بیرون ببرد

امام جمعه نجف اشرف دولت بایدن را به اصلاح سیاست های خارجی آمریکا که بر پایه ویرانی ملت ها مبتنی است، دعوت کرد و از بایدن خواست فوراً نیرو های آمریکایی را از عراق بیرون کند.

آمریکا نقاب از چهره حقیقی خود برداشت/ کمترین مجازات برای ترامپ اعدام است

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خصوص حوادث جاری آمریکا با اشاره به اینکه آمریکا نقاب از چهره حقیقی خود برداشت، افزود: کمترین مجازات برای ترامپ اعدام است؛ چراکه وی نه تنها در عراق بلکه در جاهای دیگر مرتکب خونریزی و کشتار شده است.

شاهد فروپاشی دشمنان اسلام هستیم

وی تصریح کرد: زمانی که شاهد فروپاشی دشمنان اسلام هستیم، خداوند را به خاطر این پیروزی بزرگ امت اسلام شکرگزاری می کنیم.

امام  جمعه نجف اشرف در بخش دیگر سخنان خود به نشست شورای همکاری خلیج فارس که با حضور "کوشنر" مشاور رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، اشاره کرد و با بیان اینکه آنها برای جنگ علیه امت اسلام دور هم جمع شدند، افزود: دوران شما به پایان رسیده و رو به نابودی هستید.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در بخشی از سخنان خود، عوامل افزایش روزی را تقوا، زیارت امام حسین (ع)، صدقه، وضو گرفتن قبل از حضور بر سر سفره، شکرگزاری، طلب روزی، سحرخیزی در طلب روزی، صله رحم، قرائت قرآن و نماز شب دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha