جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی امام جمعه نجف اشرف گفت: قرار دادن رئیس ستاد الحشد الشعبی در لیست تحریم آمریکا مایه افتخار ما و دلیلی بر ترس و وحشت آمریکاست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف با بیان اینکه قرار دادن رئیس ستاد الحشد الشعبی در لیست تحریم آمریکا مایه افتخار ما و دلیلی بر ترس و وحشت آمریکاست، افزود: ترامپ مهدور الدم است و تمامی مسلمانان باید او را تحت تعقیب قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته و به کشوری تبدیل شده که همه همدیگر را می کشند، اشاره کرد: ترامپ به خاطر نقض قانون و دعوت به اغتشاش و آشوب در انتظار محاکمه در دادگاه آمریکاست.

ترامپ مهدور الدم است

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی تأکید کرد: ترامپ "مهدور الدم" است؛ چراکه هزاران نفر را به قتل رسانده است و هر مسلمان با وجدانی باید او را تحت تعقیب قرار دهد، برای اینکه او اولین ترویست در جهان است.

فروپاشی آمریکا و نابودی اسرائیل و آل سعود باشید

وی ادامه داد: ای مردم منتظر فروپاشی ایالت متحده آمریکا و نابودی اسرائیل و پایان کار آل سعود باشید.

تحریم رؤسای الحشد الشعبی مایه افتخار ماست

امام جمعه نجف اشرف در واکنش به قرار دادن فالح الفیاض رئیس الحشد الشعبی و ابو فدک المحمداوی رئیس ستاد الحشد الشعبی در لیست تحریم های آمریکا، گفت: این اقدام مایه افتخار ماست و دلیلی بر ترس و وحشت آمریکا از جوانان است و بر عزّت و اقتدار شخصیت های ما می افزاید.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی از اقدام  آمریکا در قرار دادن ۱۶ نهاد ایرانی از جمله آستان قدس رضوی و شرکت تولید کننده واکسن کرونا، ابراز تعجب کرد و آن را اقدام بسیار احمقانه دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha