پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فاضل الفتلاوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ فاضل الفتلاوی با بیان اینکه حشد الشعبی تمامی طرح های خبیث علیه عراق را ناکام گذاشت، افزود: تحریم های آمریکا علیه فرماندهان برای هدف قرار دادن حشد الشعبی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فاضل الفتلاوی نماینده ائتلاف فتح عراق با بیان اینکه حشد الشعبی تمامی طرح های خبیث علیه عراق را ناکام گذاشت، افزود: تحریم های آمریکا علیه فرماندهان ملّی در چارچوب طرح آمریکا برای هدف قرار دادن تمامی اجزای حشد الشعبی است.

وی اشاره کرد: برخی در داخل پارلمان عراق و برخی طرف های منطقه ای و بین المللی علیه حشد الشعبی توطئه گری می کنند؛ چرا که این سازمان برگه برنده دشمنان را به آتش کشیده و توطئه های آنان را در هم کوبیده است.

نماینده ائتلاف فتح ادامه داد: فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی و ابو فدک المحمداوی رئیس ستاد این سازمان، نماینده یک نهاد امنیتی عراقی وابسته به فرماندهی کل نیروهای مسلح هستند؛ بر چه اساس آمریکا آنها را تحریم می کند.

الفتلاوی تأکید کرد: حشد الشعبی، حامی و پشتیبان قدرتمندِ نیرو های امنیتی است و دولت عراق باید برای جلوگیری از اقدامات خودسرانه آمریکا علیه کسانی که پیروزی علیه تروریسم را محقق کردند، اقدام کند.

شایان ذکر است که وزارت خزانه داری آمریکا، فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی و ابو فدک المحمداوی رئیس ستاد این سازمان را تحریم کرده و این اقدام با سکوت دولت عراق و محکومیت های ضعیف همراه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha