جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خالد الملا، رئیس جماعت علمای عراق

حوزه/ شیخ خالد الملا گفت: هدف قرار دادن فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی، تلاشی برای ضربه زدن به الحشد الشعبی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای عراق گفت: هدف قرار دادن فالح الفیاض، تلاشی برای ضربه زدن به حشد الشعبی و نادیده گرفتن نقش قهرمانانه آن در تحقق پیروزی بر گروهک های تروریستی و جنایتکار داعش است.

وی در بیانیه خود ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا، افزود: اقدامات تحریک آمیز و وقیحانه آمریکا علیه شخصیت های ملّی و جهادی، تلاشی بیمارگونه برای توجیه برنامه های استکباری آمریکا و نشانگر چهره زشت آن در آئینه روابط بین المللی و قوانین آن است.

رئیس جماعت علمای عراق اشاره کرد: از تصمیمات پی در پی آمریکا علیه فرماندهان پیروزی بر داعش، بوی انتقامجویی از شکست گروهک های تروریستی به مشام می رسد؛ چراکه این گروهک ها ساخته و پرداخته سازمان اطلاعات آمریکاست که توسط مجاهدین ایثارگر الحشد الشعبی نابود شدند.

شیخ الملا با بیان اینکه آمریکا در تعامل با جامعه بین الملل تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و باید جلوی خودکامگی آن گرفته شود، تصریح کرد: عراقی ها در برابر استکبار و طغیانگری دولت ترامپ یکپارچه خواهند ایستاد، همچنان که در زمان جنگ علیه گروهک های داعش که ساخته آمریکاست، متحد بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha