شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید صدر الدین قبانچی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی اقدام آمریکا در مسدود کردن ۳۳ سایت الکترونیکی جبهه مقاومت را سرکوب و مبارزه با آزادی بیان دانست.

گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در سخنانی اقدام آمریکا در مسدود کردن ۳۳ سایت الکترونیکی را سرکوب و مبارزه با آزادی بیان دانست و گفت: آمریکا در عرصه نظامی و سیاسی شکست خورده و امروز نیز در میدان رسانه با شکست مواجه شده است.

وی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و اشاره کرد: پیروزی آقای رئیسی، پیروزی اراده ملت ها و پیروزی تجربه اسلامی و رهبری علما و دلیلی است بر اینکه اگر ملت ها صبر داشته باشند به پیروزی دست خواهند یافت.

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگر سخنان خود به سالگرد انقلاب عشرین در سال ۱۹۲۰ میلادی اشاره کرد و افزود: رهبری علما، ملت و پیروی از علما و عشایر عراق در این انقلاب نقش بسزایی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی  به راه حل هایی که اسلام برای جوانان در مواجه با چالش ها ارائه داده است، اشاره کرد و گفت: این راه حل ها شامل؛ تقوا، خوش بینی، عامل بودن، شجاعت، توکل به خداوند، راستی، مشورت، دعا و اندیشیدن برای آخرت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha