پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی گفت: نبرد فلسطین با اسرائیل غاصب بیانگر تحول جدیدی مبنی بر توانایی فلسطین در نابودی اسرائیل است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه نبرد فلسطین با اسرائیل غاصب بیانگر تحول جدیدی مبنی بر توانایی فلسطین در نابودی اسرائیل است، افزود: رژیم اسرائیل در برابر ضربات موشکی ناتوان ماند و گنبد آهنین و افسانه ارتش شکست ناپذیر، شکست را پذیرفت.

اسرائیل خواهان آتش بس بود

وی با تأکید بر اینکه اسرائیل خواهان آتش بس بود در حالی که مقاومت شروط خود را دیکته می کرد، گفت: در داخل صفوف یهودیان اختلافاتی به وجود آمد و برخی خواهان برپایی دولت یهودی و برخی خواستار پایان دولت اسرائیل شدند.

روز شمار نابودی دولت یهودی آغاز شده است

امام جمعه نجف اشرف تصریح کرد: روز شمار نابودی دولت یهودی آغاز شده و آنها نمی توانند به زندگی و بازگشت فکر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با اشاره به اینکه شیعه با موشک های خود برای خود عزّت و شکوه به دست می آورد و در مقابل پروژه عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل به شکست می انجامد، سکوت خفت بار دولت های عربی را محکوم کرد.

خطیب جمعه نجف اشرف بیان داشت: ملت عراق از حق اسلامی فلسطین حمایت کرده و جوانان ما برای یاری برادران خود در فلسطین آماده شدند.

وی در بخش دیگر خطبه نماز جمعه در خصوص انتخابات آینده عراق نسبت به دعوت هایی که برای تأخیر انتخابات و عدم مشارکت در آن انجام می گیرد، هشدار داد و توصیه کرد که انتخابات در زمان تعیین شده انجام گیرد و همچنین دخالت های بین المللی وجود نداشته باشد.

گفتگوی عراق و آمریکا، نتیجه ای جز دور زدن قانون اخراج نیرو های آمریکایی نداشته

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در رابطه با گفتگوی راهبردی عراق و آمریکا، ضمن تأکید بر اینکه این گفتگو نتیجه ای جز دور زدن قانون اخراج نیرو های آمریکایی نداشته است، افزود: تلاش هایی برای فریب دادن ملت ما با تغییر عناوین حضور نیرو های آمریکا در عراق انجام گرفته است.

وی افزود: نیرو های عراقی می توانند از این کشور حمایت کنند و نیازی به نیرو های بیگانه نیست.

وهابیت برای ایجاد جنگ اسلامی اسلامی به وجود آمده است

امام جمعه نجف اشرف در خطبه دینی به سالگرد تخریب قبور ائمه اطهار (علیهم السلام) در بقیع توسط وهابیت ملعون اشاره کرد و خواستار بازسازی مرقد های مطهر آن بزرگواران شد.

وی با بیان اینکه پروژه وهابیت برای ایجاد نبرد اسلامی اسلامی به وجود آمده است، از وهابیت خواست به جای پیوست به صفوف یهودی ها، به صف اسلام بپیوندد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha