جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، از حمایت های مالی و تسلیحاتی ایران از مقاومت اسلامی تشکر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی سخنانی در خصوص نبرد "سیف القدس"، از حمایت های مالی و تسلیحاتی ایران از مقاومت اسلامی تشکر کرد و از تلاش های قطر و مصر برای مهار تجاوز رژیم اسرائیل قدردانی نمود.

نوار غزه امروز برای قدس اشغالی به منزله سپر و شمشیر است

وی با بیان اینکه نوار غزه امروز برای قدس اشغالی به منزله سپر و شمشیر است، تأکید کرد: نبرد اخیر با اشغالگران اسرائیلی دارای دنباله است.

اسماعیل هنیه در ادامه گفت: ده ها هزار نفر از فرزندان ملت ما برای حمایت از مسجد الاقصی و تأکید بر این که این مسجد خط قرمز است، راهی مسجد الاقصی شدند و غزه برای دفاع از مسجد الاقصی انتفاضه راه انداختند تا دستان گناه آلود را از محله شیخ الجراح دور کند.

ضربه محکم و دردناکی بر دشمن وارد کردیم

عضو ارشد جنبش حماس با بیان اینکه ضربه محکم و دردناکی بر دشمن وارد کردیم که آثار دردناکی برای رژیم اسرائیل و مردم و آینده آن خواهد داشت، به رهبران مقاومت و گروه های فلسطینی به ویژه یحیی السنوار رهبر حماس در غزه و محمد الضیف فرمانده گردان های القسام درود فرستاد.

وی تصریح کرد: تمامی این خون هایی که در این نبرد و نبرد های پیشین روی زمین ریخته شد، در واقع به معنی مقاومت در راه قدس است و هنگامی که به دشمن گفتیم که با آتش بازی نکن و دست از مسجد الاقصی بردار، هم ما می دانستیم چه می گوییم و هم دشمن حرف ما را درک می کرد.

اسماعیل هنیه تأکید کرد: نبرد "سیف القدس" مراحل زیادی را پشت سر گذاشت و در را به روی مراحل جدید گشود. مقاومت، معامله قرن، پروژه های شهرک سازی و عادی سازی روابط با اشغالگران را در هم شکست.

مقاومت کوتاه ترین راه برای رسیدن به آزادی و بازگشت به فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خصوص مرحله بعد از حوادث اخیر گفت: در مرحله اول باید همگی قبول کنند که مقاومت کوتاه ترین راه برای رسیدن به آزادی و بازگشت به فلسطین است.

وی ادامه داد: ما باید روابط خود را با کشور های عربی و اسلامی تقویت کنیم. دیدیم که چگونه تمامی اقشار و طوایف امت از قدس حمایت کردند.

هنیه در پایان بیان داشت: ما باید روابط خود را با جامعه بین الملل تقویت کنیم؛ چراکه شاهد تغییر بزرگی در رفتار جوامع اروپایی و داخل آمریکا بودیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha