جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد الضیف فرمانده کتائب القسام

حوزه/ سخنگوی گردان های عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، گفت: گردان های عز الدین القسام برای پاسخگویی به هرگونه تجاوز جدید آماده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سخنگوی گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسم بزرگداشت شهدای تجاوز اخیر رژیم اسرائیل که در نوار غزه برگزار شد، گفت: گردان‌های عزالدین قسام برای پاسخگویی به هرگونه تجاوز جدید آماده است.

محمد الضیف با بیان اینکه منطق عربده کشی تنها با پایداری و ثبات و مبارزه مواجه خواهد شد، اشاره کرد: به دشمن می گوییم که اگر برگردید، بر می گردیم و اگر حملات خود را افزایش دهید، ما هم افزایش خواهیم داد. انگشتان ما بر روی ماشه است و نبرد ما فصل هایی است که هنوز نوشته نشده است.

سخنگوی القسام به شهدای غزه و گردان های القسام درود فرستاد و تأکید کرد: مقاومت به وعده خود وفا کرده و معادله "بمباران با بمباران و خون با خون" را با اسرائیل به تثبیت رساند.

شایان ذکر است که این مراسم در شهر غزه با حضور "یحیی السنوار" رئیس جنبش حماس در نوار غزه برگزار شد.

السنوار یکی از بارز ترین افرادی است که تحت تعقیب اسرائیل قرار دارد و وزیر دفاع رژیم اسرائیل اعلام کرد که رهبران حماس از جمله السنوار و محمد الضیف فرمانده کل گردان های القسام مصونیت ندارند و هدف ترور قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha