پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فوزی برهوم

حوزه/ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه گردان های القسام در نوار غزه، گفت: این حمله نشان دهنده عمق بحران داخلی و به هم ریختگی رژیم صهیونیستی پس از پیروزی های مردم فلسطین و تظاهرات "بازگشت" آنها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه گردان های القسام در نوار غزه گفت: این حمله نشان دهنده عمق بحران داخلی و به هم ریختگی رژیم صهیونیستی پس از پیروزی های مردم فلسطین و تظاهرات "بازگشت" آنها است.

وی افزود: دشمن صهیونیستی با این حمله قصد دارد فضا را غبارآلود کند و بر بحران داخلی و جنایت های خود نسبت به تظاهرات کنندگان فلسطینی و کشتار کودکان و خبرنگاران سرپوش بگذارد.

سخنگوی حماس تاکید کرد: مردم فلسطین توانستند هیبت پوشالی اسرائیل را درهم شکسته و جنایت های این رژیم را رسوا کنند و همچنین توانستند روش خود در مبارزه مردمی را توسعه دهند.

برهوم خاطرنشان کرد: این بمباران تاثیری در اراده مردم فلسطین ندارد و فقط موجب ادامه داد آنها به فعالیت و تظاهرات برای بازپس گرفتن حقوق خود می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha