پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: اگر سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی علیه شهر اشغالی قدس ادامه یابد، این رژیم روی آرامش نخواهد دید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: اگر سیاست های خصمانه رژیم  صهیونیستی علیه شهر اشغالی قدس ادامه یابد، این رژیم روی آرامش نخواهد دید.

وی با بیان اینکه قدس در این نبرد تنها نیست، افزود: غزه با مقاومت قهرمان آن آماده حمایت از اهالی ما در قدس اشغالی است.

اسماعیل هنیه ادامه داد: جوانان قدس زمانی که شهرک نشینان و پلیس رژیم اشغالگر را مجبور کردند از حیاط ها و ورودی های باب العامود خارج شوند، پیروز شدند و اسلامیت قدس را حفظ کردند.

عضو ارشد جنبش اسلامی حماس فرزندن امت را به تغییر از راهبرد حمایت و پشتیبانی قدس به راهبرد مشارکت در دفاع از قدس و آزاد سازی آن دعوت کرد.

شایان ذکر است که نیرو های رژیم اسرائیل مانع نشستن و برگزاری فعالیت های رمضانی در منطقه "باب العامود" یکی از درب های مسجد الاقصی می شوند و این مسئله موجب درگیری میان جوانان فلسطینی و نیرو های اسرائیلی شده است.

این درگیری ها بعد از اقدام شهرک نشینان اسرائیلی به تجاوز علیه فلسطینی ها به اوج خود رسید و در جریان این درگیری ها ۱۱۰ فلسطینی مجروح شد و بیش از ۵۰ جوان دیگر بازداشت شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha