سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
وزیر اسرائیلی خواستار تخریب خانه‌ ۳ شهید فلسطینی شد

حوزه/ وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی خواستار تخریب منازل شهدای فلسطینی شد که روز جمعه در درگیری‌های مسجدالاقصی با شلیک گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده بودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از maannews، یک وزیر اسرائیلی خواستار تخریب خانه‌های سه فلسطینی شد که روز جمعه در درگیری‌های محوطه مسجدالاقصی به شهادت رسیده‌ بودند.

گیلاد اردان وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی روز گذشته از اسرائیل خواست خانه‌های سه شهید فلسطینی با اسامی محمد حمید عبدالطیف جبارین 19 ساله، محمداحمد مجدال جبارین 19 ساله و محمداحمدمحد جبارین 29 ساله را که روز جمعه با شلیک گلوله نظامیان اسرائیلی در مسجدالاقصی به شهادت رسیدند تخریب کند. گفته می‌شود در این درگیری‌ها 2 پلیس صهیونیست به هلاکت رسیدند.

وی در مصاحبه با رسانه‌های اسرائیلی، از جامعه فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی به عنوان یک بخش کوچک و کم اهمیت یاد کرد درحالی که با وجود تمام جنایات رژیم صهیونیستی و کشتارهای انجام شده، هم اکنون فلسطینیان حداقل 20% جمعیت این منطقه را به خود اختصاص می‌دهند.

این وزیر اسرائیلی فلسطینی‌ها را تروریست خطاب کرده و در حالی خواستار تخریب منازل فلسطینیان شد، که از نظر او اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت‌های شهرک‌نشینان یهودی علیه شهروندان فلسطینی تروریسم محسوب نشده و تهدیدی برای امنیت مردم به حساب نمی‌آیند.

این در حالی است که اوایل این ماه یک دادگاه عالی اسرائیلی حاضر نشد خانه سه اسرائیلی را که متهم به قتل بی‌رحمانه یک جوان 16 ساله فلسطینی در سال 2014 شده بودند، تخریب کند. رژیم صهیونیستی به راحتی خانه فلسطینیان را به بهانه‌ حمله به صهیونیست‌ها تخریب می‌کند اما در رابطه با شهرک‌نشینان یهودی چنین سخت‌گیری‌هایی درنظر نمی‌گیرد. گفته می‌شود در چند سال گذشته رژیم صهیونیستی به خاطر تخریب خانه‌های وابستگان شهدای فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی مورد انتقاد شدید گروه‌های حقوق بشر بین المللی قرار داشته است.

در این میان گروه حقوق بشر آدالاه در سرزمین‌های اشغالی نیز خواستار تحقیق درباره حقیقت پشت پرده حادثه تیراندازی در مسجدالاقصی و آتش گشودن به سوی مظنونین ادعایی از سوی پلیس اسرائیل شد. بر اساس تصاویری که به تازگی از این جنایت منتشر شده دیده می‌شود که نظامیان اسرائیل آتش سنگین به روی شهید فلسطینی در محوطه مسجدالاقصی گشوده‌اند.

به گفته آدالاه، ویدئوی منتشر شده از این جنایت نشان می‌دهد نظامیان اسرائیلی نیازی به تیراندازی نداشته و در خطر جدی قرار نداشته‌اند. با این حال آنان تصمیم گرفته‌اند بی‌رحمانه فلسطینیان را اعدام خیابانی کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha