دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ رئیس دفتر سیاسی حماس، تأکید کرد: تلاش های دولت آمریکا در بازسازی ساختار منطقه براساس ادغام رژیم اشغالگر صهیونیستی در آن و فراهم آوردن امنیت برای رژیم، منجر به شکست خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به تلاش های آمریکا برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: تلاش های دولت آمریکا در بازسازی ساختار منطقه براساس ادغام رژیم اشغالگر صهیونیستی در آن و فراهم آوردن امنیت برای این رژیم از طریق ائتلاف با برخی دولت های عربی، منجر به شکست خواهد شد؛ چراکه با خواسته و اراده ملت های امت در تعارض است و با میراث فرهنگی و فکری این منطقه تناقض دارد.

وی در بیانیه ای به یک گفت‌وگوی راهبردی میان اعضای امت و کشور های آن که به ایجاد یک ائتلاف سیاسی حامی منطقه در برابر سلطه گری، عادی سازی روابط و تسلط بر ثروت ها منتهی شود، دعوت کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: ملت فلسطین هرگز بار دیگر در ریسمان های توهم و سراب مذاکرات که مسئله فلسطین را هدف قرار داد، گرفتار نخواهد شد.

اسماعیل هنیه در پایان بیان داشت: گزینه ما استمرار مقاومت فراگیر تا بیرون راندن رژیم اشغالگر و بازگشت ملت به وطن و قدس مبارک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha