سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جهاد طه - جنبش حماس

حوزه/ جهاد طه گفت: روز جهانی قدس که توسط امام خمینی در سال ۱۹۷۹ همزمان با انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شد، تاکید کنیم که قدس عربی، اسلامی و فلسطینی باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جهاد طه سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی سخنانی گفت: روز جهانی قدس که توسط امام خمینی در سال ۱۹۷۹ همزمان با انقلاب اسلامی ایران علیه بی عدالتی و ظلم نامگذاری شد، امروز گرد هم می آییم تا تاکید کنیم که قدس عربی، اسلامی و فلسطینی باقی خواهد ماند.

وی افزود: امروز قدس و مسجد الاقصی در معرض نقشه های یهودی سازی صهیونیست ها قرار دارد تا ویژگی های این شهر اسلامی و مسجد مبارک الاقصی را تغییر دهد.

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد: اگر امروز موضعی وجود داشته باشد، می گوییم تا زمان گرفتن حقوق مشروع ما در سرزمین مبارک فلسطین، قدس محور درگیری با رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: قدس برای ما و در فرهنگ اسلامی و سیاسی ما، حال، آینده و قطب نما خواهد بود که از طریق آن وارد مسجد مبارک الاقصی خواهیم شد.

جهاد طه در پایان بیان داشت: ملّت ما در نبرد قهرمانانه یعنی نبرد طوفان الاقصی می‌جنگند، این حضور فلسطینی‌ها که بینی صهیونیست‌ها را به خاک مالید و با پای مجاهدین سر سرکرده های صهیونیستی را زیر پا گذاشت، شکست مرگبار برای این رژیم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha