چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه در قدس جریان دارد، نبرد حمایت و تثبیت حاکمیت ملّی بر این شهر و بر مقدسات اسلامی و مسیحیان آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تجمعی در حمایت از قدس و الاقصی با بیان اینکه آنچه در قدس جریان دارد، نبرد حمایت و تثبیت حاکمیت ملّی بر این شهر و بر مقدسات اسلامی و مسیحیان آن است، بر ضرورت اتحاد فلسطینی ها در چارچوب راهبرد ملّی در جهت سرنگونی پروژه های اشغالگران تأکید کرد.

وی در این تجمع که نمایندگانی از جنبش حماس، جهاد اسلامی و قدرت های ملی و اسلامی حضور داشتند، گفت: تلاش های دشمن برای تثبیت حاکمیت خود بر قدس در راستای قرارداد ترامپ، با بازوان جوانان مَقدسی در هم شکسته خواهد شد.

ملت فلسطین هرگز شکست در برابر اشغالگران اسرائیلی را نخواهد پذیرفت

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی افزود: ملت فلسطین هرگز شکست در برابر اشغالگران اسرائیلی را نخواهد پذیرفت و هرگز تسلیم خواسته این رژیم نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چالش هایی که مسئله فلسطین با آن مواجه است، نیازمند مقابله و مقاومت در برابر دشمن در تمامی اماکن است، خطاب به اهالی قدس گفت: ما در کنار شما هستیم و هرگز دست از حمایت شما بر نخواهد داشت و از سرزمین، ملت و مقدسات حمایت خواهیم کرد.

خالد البطش، اهالی کرانه باختری را به همبستگی با اهالی قدس در مقابله با شهرک نشینان صهیونیستی دعوت کرد و بیان داشت: اگرچه برخی عادی سازی روابط، تسلیم و برقرار روابط با دشمن اسرائیلی را پذیرفتند، امّا قدس این خباثت را بیان می کند و بر مقابله اصرار می ورزد.

تنها راه تأمین امنیت، مقابله با رژیم صهیونیستی است

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه ما از قدس شانه خالی نخواهیم کرد و از آن دفاع خواهیم کرد، خطاب به عادی سازان روابط گفت: مقابله و مبارزه با این دشمن، تنها راهی است که امنیت کشور شما را تأمین می کند، نه اینکه با آن قرارداد ببندید و با آن آشتی کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha