پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
"طارق سلمی" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ "طارق سلمی" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت به هیئت مصری تأکید کرده که دشمن مسئول پیامدهای استمرار تجاوزهای آن به قدس است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "طارق سلمی" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت به هیئت مصری تأکید کرده که دشمن مسئول پیامدهای استمرار تجاوزهای آن به قدس است.

وی در گفتگو با شبکه المسیره تصریح کرد: هنگامی که مقاومت به ندای مسجد الاقصی و قدس لبیک گفت، ثابت کرد که مسجد الاقصی خط قرمزی است که هرگز در برابر آن کوتاهی نمی آید.

دشمن تنها زبان زور را می فهمد

سلمی ضمانت های آتش بس را میانجیگیری ها میان مقاومت و دشمن و اراده فلسطینی ها در مقابله با دشمن برشمرد و گفت: دشمن تنها زبان زور را می فهمد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه در صورت استمرار تجاوزات اسرائیلی، مقاومت از مقدسات حمایت خواهد کرد، افزود: مقاومت بود که مبارزه را آغاز کرد و همین مقاومت امروز قواعد نبرد را تعیین می کند و دشمن تلاش می کند از طریق استمرار تجاوزها، این قواعد را دور بزند.

مقاومت فلسطین دشمن را در وضعیت بحران سیاسی قرار داد

وی ادامه داد: مقاومت فلسطین دشمن را در وضعیت بحران سیاسی قرار داد و امروز دشمن به دنبال صادر کردن بحران های خود است.

سلمی، سفر وزیر امور خارجه آمریکا به رژیم اسرائیل را در چارچوب توطئه و منافع مشترک دانست و تصریح کرد: مقاومت با سیاست ها و پروژه های آمریکایی و اسرائیلی که هدف آن حذف مسئله فلسطین است، مقابله می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha