جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: مقاومت در غزه به هرگونه تجاوزی پاسخ مشابه خواهد داد و از ملت حمایت خواهد کرد و هرگز اجازه نمی دهد که دشمن قواعد درگیری را تغییر دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: مقاومت در غزه به هرگونه تجاوزی پاسخ مشابه خواهد داد  و از ملت حمایت خواهد کرد و هرگز اجازه نمی دهد که دشمن قواعد درگیری را تغییر دهد.

جنبش جهاد اسلامی در صفحه توئیتر خود در واکنش به پاسخ مقاومت به تجاوز های صهیونیستی به مسجد الاقصی و اهالی قدس، گفت: وحدت و همبستگی ملت ما، هیمنه و سلطه دشمن را در هم خواهد شسکت و طرح های خصمانه آن را ناکام می گذارد.

این جنبش اسلامی افزود: مسجد الاقصی خط قرمز است و مَقدسی ها و تمامی ملت ما هرگز اجازه نخواهند داد، گَله های شهرک نشین، به مسجد الاقصی هتک حرمت کنند.

جنبش جهاد با اشاره به اینکه حملات دشمن به نوار غزه، هرگز باعث دست برداشتن مقاومت از عمل به وظایف خود نمی شود، گفت: مقاومت به هرگونه تجاوزی جدیدی، پاسخ مشابه خواهد داد.

جهاد اسلامی در پایان تصریح کرد: مقاومت بار دیگر ثابت می کند که همگام و هم سو با ملت حرکت می کند و همیشه آماده حمایت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha