دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد بحر

حوزه / معاون اول رئیس پارلمان فلسطین تاکید کرد که کماندوهای دریایی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در نبردهای آتی با دشمن صهیونیستی معادلات جدیدی را بر این رژیم تحمیل خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، احمد بحر در خطبه های نماز جمعه در مسجد خالدی در غرب شهر غزه ضمن تمجید از نیروی دریایی مقاومت فلسطین به ویژه گردان های قسام، آمادگی آن ها برای ورود به نبردهایی دیگر با دشمن صهیونیستی را ستود و اشاره کرد که کماندوهای دریایی قسام هرگز اجازه ادامه محاصره ظالمانه باریکه غزه را نخواهد داد.

بحر ضمن اشاره به حمایت پارلمان فلسطین از گفتگوهای آشتی ملی در دوحه میان جنبش های حماس و فتح به منظور تحقق آشتی ملی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی، تاکید کرد که آشتی ملی باید بر اساس قاعده اصول و آرمان های ملی و مقاومت و نه همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی محقق شود.

وی خاطر نشان کرد که مقاومت بهترین و تنها راه آزاد سازی سرزمین مقدس فلسطین و بازپس گیری حقوق سلب شده ملت فلسطین است. بحر عموم ملت فلسطین را به حمایت از مقاومت که کارآمدی آن در مقابل مذاکرات سازش با دشمن به اثبات رسیده است، فراخواند و گفت که دشمن تنها زبان زور و قدرت را می فهمد نه زبان مذاکره.

نائب رئیس پارلمان فلسطین اظهار داشت که سلاح مقاومت خط قرمز است وکسی حق تخطی از آن را ندارد. وی تاکید کرد که به یاری خداوند و به فضل مقاومت، نبرد آتی با دشمن صهیونیستی نبرد آزاد سازی قدس و مسجد الاقصی خواهد بود و ملت فلسطین هرگز از اصول ملی و حقوق و مقدسات خود کوتاه نمی آید.

دکتر احمد بحر تمامی گروه های فلسطینی را به تلاش برای پاکسازی زندان های رژیم صهیونیستی از وجود اسرای فلسطینی فراخواند و از مقاومت فلسطین خواست به شروط و خواسته های خود جهت امضای قرارداد وفاداری با آزادگان 2 با دشمن صهیونیستی پایبند باشد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha