جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راشد الغنوشی رئیس مجلس نمایندگان تونس

حوزه/ راشد الغنوشی با بیان اینکه فلسطینی ها بار دیگر صفحه جدیدی از رشادت و قهرمانی را در کتاب مبارزه ملّی خود ورق زدند، گفت: اراده مقاومت به تنهایی بر استحکام و قدرت ملت فلسطین خواهد افزود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، راشد الغنوشی رئیس مجلس نمایندگان تونس با بیان اینکه فلسطینی ها بار دیگر صفحه جدیدی از رشادت و قهرمانی را در کتاب مبارزه ملّی خود ورق زدند، گفت: اراده مقاومت به تنهایی بر استحکام و قدرت ملت فلسطین خواهد افزود و معادلات جدیدی را رقم خواهد زد که به تحقق پیروزی کامل منتهی می شود.

مقاومت فلسطین نفوذ بیشتری پیدا کرده و موجب احیای دوباره امت شده است

وی ادامه داد: مقاومت فلسطین نفوذ و مشارکت بیشتری پیدا کرده و موجب احیای دوباره امت و ایمان ملت به عادلانه بودن مسئله فلسطین شده است.

ضرورت تداوم حمایت از مقاومت فلسطین

رئیس پارلمان تونس بر ضرورت تداوم حمایت از مقاومت فلسطین و ایجاد ساز وکار هماهنگی مجازی میان پارلمان های عربی در جهت یاری مسئله فلسطین و راه اندازی کمپین کمک های بین المللی در حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد و به تمامی گروه های مقاومت فلسطین درود فرستاد.

وی با اشاره به اینکه بار دیگر فلسطینی ها در معرض موج جدید حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی قرار می گیرند، افزود: این دور جدید جنگ شدید علیه فلسطینی ها و حق قانونی و تاریخی آنها در باز پس گیری حاکمیتشان بر تمامی اراضی اشغالی است.

جهان شاهد وحشت دشمن صهیونیستی از پاسخ فلسطینی هاست

راشد الغنوشی تصریح کرد: جهان شاهد وحشت دشمن صهیونیستی از پاسخ فلسطینی هاست. اسرائیل می بیند که مقاومت فصل جدیدی را آغاز کرده و شهرک های آن را در قدش شریف و تعدادی از شهر های اشغالی هدف قرار می دهد و در میان آن ها رعب و وحشت به وجود می آورد.

فلسطینی ها دریافتند که سرنوشت آنها به دست خود آنهاست

وی در ادامه گفت: فلسطینی ها امروز بیشتر از هر وقت دیگر دریافتند که سرنوشت آنها به دست خود آنهاست و تا زمانی که سلاح به دست بگیرند، سرنوشتشان را خواهند ساخت.

تظاهرات برای تأکید بر حمایت از ملت فلسطین و مقاومت برگزار می شود

رهبر حزب النهضه تونس در همین راستا به تظاهرات و راهپیمایی هایی که در پایتخت های کشور های جهان برگزار شد، اشاره کرد و بیان داشت: این تظاهرات برای تأکید بر حمایت از ملت فلسطین و مقاومت و حق آن در باز پس گیری سرزمین های اشغالی و محکومیت تجاوز های دشمن صهیونیستی برگزار می شود.

تأکید بر موضع ثابت تونس در خصوص مسئله فلسطین و همبستگی دولت و ملت تونس با ملت فلسطین

الغنوشی بر موضع ثابت تونس در خصوص مسئله فلسطین و همبستگی دولت و ملت تونس با ملت فلسطین تأکید کرد و حمایت از مقاومت فلسطین را وظیفه دولت ها و پارلمان های عربی و اتحادیه پارلمان عربی دانست.

شایان ذکر است که پارلمان تونس برای بررسی لایحه قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی آماده می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha