جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یمن

حوزه/ به مناسبت پیروزی مقاومت و ملت فلسطین در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی، مناطق مختلف یمن شاهد برگزاری راهپیمایی و تجمع بزرگ بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت پیروزی مقاومت و ملت فلسطین در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی در نبرد "سیف القدس"، مناطق مختلف یمن شاهد برگزاری راهپیمایی و تجمع بزرگ بود.

در استان های "صنعا، الحدیده، ریمه، ابین، ذمار، حضرموت، مودیه، لودر، سیئون" در شادی پیروزی ملت فلسطین تظاهرات برگزار شد و حاضران پیروزی تاریخی ملت فلسطین و گروه های مقاومت فلسطین و جانفشانی های بزرگ آنان در راه آزادی سرزمین های اشغالی و قدس شریف از لوث وجود صهیونیست ها، ارنج نهادند.

شرکت کنندگان در تظاهرات بر آمادگی  خود برای حمایت از مقاومت فلسطین و ایستادگی در کنار آن با تمام امکانات تأکید کرده و اشاره کردند: برخی از کشور هایی که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل نمودند، بعد از شکست این رژیم، دچار سرخوردگی و سر شکستگی شده اند که در رأس آنها امارات، عربستان سعودی و رئیس جمهور مستعفی که از عادی سازی روابط استقبال کردند، قرار دارند.

شایان ذکر است که تجاوز اسرائیلی، با مجبور شدن دشمن به اعلام آتش بس پایان یافت و این در حالی بود که سلاح مقاومت فلسطین تا آخرین لحظه عمق سرزمین های اشغالی را هدف موشک قرار می داد و در پایان نخست وزیر رژیم اسرائیل اعتراف کرد که مقاومت اسرائیل را با پنج هزار موشک هدف قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha