پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمال الخیر - لبنان

حوزه/ کمال الخیر، به مردم مبارز فلسطین که هر روز در مقابل استکبار صهیونیستی در سراسر سرزمین فلسطین فداکاری می کنند، درود فرستاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کمال الخیر، رئیس مرکز ملی در لبنان، در مراسم استقبال از هیئت های مردمی در منزل خود در مینیه، به مناسبت روز سرزمین، به مردم مبارز فلسطین که هر روز در مقابل استکبار صهیونیستی در سراسر سرزمین فلسطین فداکاری می کنند، درود فرستاد.

وی گفت: همه مردم آزاده و شریف در کنار مردم فلسطین خواهند ماند و از مقاومت و مبارزه مشروع آنها برای آزادسازی سرزمین و اسیران و مقدسات مورد هتک حرمت دشمن که مورد حمایت دولت آمریکا و اشرار جهان است حمایت خواهند کرد.

کمال الخیر بر لزوم حمایت از مقاومتی که فداکاری های بزرگی می کند، تأکید کرد و افزود: تجربیات نشان داده است که دشمن فقط زبان مقاومت را می فهمد.

وی حملات اسرائیل به دمشق، پایتخت سوریه را محکوم کرد و این حملات را نقض تمام قوانین و کنوانسیون های بین المللی دانست و گفت: این حملات در مقابل سکوت بین المللی انجام گرفت و هدف از این حملات، بی ثبات کردن امنیت و ثبات سوریه است که بر نیروهای تروریستی و پروژه صهیونیستی که بیش از ده سال سوریه را هدف قرار داده بود پیروز شد.

رئیس مرکز ملی به رهبری خردمند در سوریه که درستی گزینه های آن به رهبری بشار اسد رئیس جمهور سوریه را به جهانیان ثابت کرد و قهرمانان ارتش عربی سوریه که با تجاوزات صهیونیست ها و حملات تروریستی به تمام سوریه مقابله می کنند درود فرستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha