یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فراکسیون مقاومت

حوزه/ فراکسیون وفاداری به مقاومت به مناسبت «روز سرزمین»، به پایداری ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آنان در مقابل اشغالگران و تجاوزکاران رژیم صهیونیستی درود فرستاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فراکسیون وفاداری به مقاومت به مناسبت «روز سرزمین»، به پایداری ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آنان در مقابل اشغالگران و تجاوزکاران رژیم صهیونیستی درود فرستاد.

فراکسیون مقاومت، حملات پی در پی رژیم صهیونیستی علیه آن و ملت فلسطین و مقدسات آنها و هجوم تروریست ها به صحن های مسجد الاقصی که توسط گله های شهرک نشینان با همراهی و امکانات رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام می شود را به شدت محکوم کرد. نیروهایی که امروز گرفتار تنگنای شدیدی هستند که ضعف فعلی آن را نشان می دهد.

این فراکسیون همچنین حملات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه و پایتخت آن دمشق و سایر شهرها و مناطقی را که دشمن صهیونیستی همچنان به بمباران و وارد آوردن خسارات در سطوح مختلف مادی، انسانی و غیره ادامه می دهد، شدیدا محکوم کرد.

فراکسیون مقاومت، ضمن ابراز همبستگی لبنانی ها با دولت و ملت سوریه در برابر استکبار اسرائیل، تأکید کرده است: دستیابی به امنیت و ثبات در منطقه در گرو بازدارندگی صهیونیست های متجاوز و پایان دادن به اشغالگری آنها در فلسطین، جولان سوریه، مزارع شبعا و تپه های کفار شعبه در لبنان است.

این فراکسیون در بخشی از بیانیه‌ی خود اشاره کرده است : در سایه ماه مبارک رمضان که نزول خیر و برکت الهی بر مؤمنان روزه‌دار سخاوتمندانه به آنها فرصت می‌دهد تا از حیات غریزی ویرانگر خروج کنند و به فضای بینش جامع و روشن جهانی و به سوی یکپارچگی رفتاری و تعهد والای انسانی فراتر روند و به حمایت از حقیقت، نفی بی عدالتی، برقراری عدالت، تحکیم مهربانی در روابط مردم با یکدیگر، حفظ امنیت، فراهم کردن فضای زندگی شایسته و عناصر امید برای کسب سعادت اخروی روی آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha