جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان در همبستگی با ملت فلسطین و مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی، اجتماعی را با حضور "حسین جیشی" عضو فراکسیون مقاومت و شماری از روحانیون دینی و فعالان برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان در همبستگی با ملت فلسطین و مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی، اجتماعی را با حضور "حسین جیشی" عضو فراکسیون مقاومت و شماری از روحانیون دینی و فعالان برگزار کرد.

در این اجتماع، حاضران با در دست گرفتن پوستر ها و پرچم های فلسطین و حزب الله، جنایت های رژیم اسرائیل را محکوم کردند.

حسین جشی خطاب به ملت فلسطین مقاوم و صبور فلسطین درود فرستاد و گفت: امروز شما نماد عزّت، شکوه، اقتدار و کرامت این امت شدید.

وی افزود: آزادگان و ملت ها در امتداد امت می گویند که ما با شما هستیم و شما را هرگز تنها نخواهیم گذاشت و ما سخن دبیرکل حزب الله را تکرار می کنیم که گفت: زمان شکست ها گذشت و اکنون زمان پیروزی هاست.

عضو فراکسیون مقاومت با بیان اینکه همه ما در راه آزاد سازی تمامی فلسطین با هم برادر هستیم، خطاب به مبارزان و مقاومان در مسجد الاقصی و پیرامون آن گفت: شما امروز در جبهه مقدم هستید و نبرد شما، آغاز پایان رژیم صهیونیستی است.

وی به خون شهید محمد طحان جوان لبنانی و سایر خون های پاکی که در راه آزاد سازی فلسطین ریخته می شود، درود فرستاد و افزود: دفاع از سرزمین، انسان و مقدسات و مقابله با دشمن اسرائیلی، یک وظیفه دینی، ملّی، شرعی، اخلاقی و انسانی است و قدس اولین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف و محل معراج پیامبر (ص) است.

گزینه مقاومت تنها راه باز پس گیری سرزمین فلسطین است

شیخ سعید قاسم رئیس هیئت اسلامی فلسطین نیز در این اجتماع گفت: آنچه امروز در فلسطین جریان دارد، مؤکد این است که گزینه مقاومت و اسلحه، تنها راهی است که سرزمین را از دست متجاوزان صهیونیستی باز پس می گیرد.

وی افزود: حوادث فلسطین بیانگر این است که بازگشت به فلسطین به پایتختی قدس نزدیک است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha