جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین از قهرمانان فلسطینی ها که در دفاع از دین امت، مقدسات و کرامت دشمن اسرائیلی را فراری دادند، تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین از قهرمانان فلسطینی ها که در دفاع از دین امت، مقدسات و کرامت دشمن اسرائیلی را فراری دادند و از کسانی که با فلسطینی ها در دفاع و پیروزی شرکت کردند، تشکر و قدردانی نمود.

ایشان در صفحه توئیتر نوشت: پیروزی که نبرد "سیف القدس" به اذن الهی بر دشمن خودکامه اسرائیلی محقق کرد، به ملت های امت آموخت که تنها راه پیروزی، وحدت و مقاومت است و به دولت هایی که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل نموده اند، نشان داد که امنیت آنها در گرو ملت هایشان است نه اسرائیل.

پیروزی قدس و فلسطین، پیروزی تمامی امت است

آیت الله قاسم تصریح کرد: پیروزی قدس و فلسطین، پیروزی تمامی امت است و این پیروزی اعتماد به راه مقاومت را افزایش داده است.

رهبر نهضت اسلامی بحرین تأکید کرد: دل های ملت های اسلامی و عربی آرزو داشت که در نبرد یاری مسجد الاقصی و فلسطین مشارکت داشته باشد و امروز به این پیروزی افتخار می کند و همیشه برای جانفشانی در راه دین و مقدسات دینی آمده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha