جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان برگزاری کنفرانس عادی سازی روابط با دشمن اسرائیل در شهر اربیل عراق را محکوم کرد و آن را تلاشی ناموفق برای ترویج فرهنگ گفتگو با دشمن دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای برگزاری کنفرانس عادی سازی روابط با دشمن اسرائیل در شهر اربیل عراق را محکوم کرد و آن را تلاشی ناموفق برای ترویج فرهنگ گفتگو با دشمن دانست.

حزب الله موضع گیری های رسمی، سیاسی، مردمی و دینی در مخالفت با تمامی انواع عادی سازی روابط با دشمن را ستود و از اقدام دستگاه قضاییه عراق در بازداشت عادی سازان روابط با اسرائیل قدردانی کرد و گفت: اقدام دستگاه قضای عراق موجب آگاهی ملت عراق و اقشار سیاسی علیه پروژه عادی سازی روابط در خاومیانه شده است و بیانگر ثبات ملت عراق در حمایت از ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن می باشد.

حزب الله از سوی دیگر اقدام نیروهای اشغالگر اسرائیلی در یورش به اردوگاه جنین و مناطق مختلف کرانه باختری که منجر به شهادت پنج تن و بازداشت شماری از فلسطینی ها شده است را محکوم کرد.

حزب الله تجاوز های اسرائیلی را بیانگر سیاست نیرنگ و جنایت دشمن برشمرد و بیداری مردان مقاومت فلسطین و مقابله آنها با یورش اسرائیل را ستود.

حزب الله لبنان به ملت صبور فلسطین و خانواده های شهدا تسلیت گفته و با آنان ابراز همدردی کرد  و برای شهدا طلب علو درجات نمود و ابراز امیدواری کرد که این جانفشانی ها و رشادت ها به اذن الهی به پیروزی نزدیک منجر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha