پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب حوزه علمیه نجف اشرف

حوزه/ فضلای حوزه نجف برگزاری کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شهر اربیل عراق را محکوم کردند و به دولت عراق هشدار دانند اگر جلوی اینگونه اقدامات را نگیرد حوزه نجف با آن مقابله خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، طلاب و فضلای حوزه علمیه نجف اشرف با صدور بیانیه ای برگزاری کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شهر اربیل در اقلیم کردستان عراق را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا)

صدق الله العلی العظیم

طلاب حوزه علمیه نجف اشرف برگزاری کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و پیوستن به توافقنامه ننگ و خواری در کشور امام علی و امام حسین (علیهما السلام) را محکوم می کنند.

ترویج و اقدام به اینگونه فعالیت ها برای ارتباط و عادی سازی روابط با دشمن غاصب صهیونیستی، جنایتی در حق بشریت و مخالفت با آموزه های اسلامی است و براساس قانون مجازات عراق تخلف به شمار می رود.

حوزه های اسلامی، مراجع دینی و مسلمانان را به محکوم کردن اینگونه اقدامات و موضع گیری یکپارچه در قبال این پروژه خیانت آمیز دعوت می کنیم.

این اقدام بر موضع گیری های قهرمانانه حوزه علمیه نجف اشرف و ملت جهادی ما علیه رژیم غاصب و غیر قانونی اسرائیل، خدشه وارد می کند.

همیشه و در طول تاریخ جهادی و مبارزه ای حوزه های علمیه، مسئله فلسطین در اولویت قرار داشته است.

از تمامی مسئولین ذیربط می خواهیم در قبال این تجمع اهانت آمیز موضع گیری کنند. اگر دولت نمی تواند جلوی اینگونه تجمع های خلاف ارزش های انسانی را بگیرد، حوزه علمیه نجف اشرف با تمام توان با آن مقابله خواهد کرد.

(ویمکرون ویمکر الله والله خیر  الماکرین).

جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha