شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی بحرین گفت: توافقنامه عادی سازی روابط میان رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی، به نمایندگی از بحرین نبوده و بیانگر نظر ملت بحرین نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت وفاق اسلامی بحرین با بیان اینکه توافقنامه عادی سازی روابط میان رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی، به نمایندگی از بحرین نبوده و بیانگر نظر ملت بحرین نیست، گفت: این اقدام تجاوز به تاریخ بحرین و اصالت، اسلام، عربیت، گذشته و آینده آن است.

وفاق اسلامی، توافقنامه آل خلیفه و اسرائیل که یک سال از آن می گذرد را غیر قانونی و غیر شرعی دانست و اشاره کرد: بحرینی ها به شکل بی سابقه ای آن را جنایت قلمداد می کنند.

اجماع مردمی و ملّی بر تمسک به فلسطین و تمامی سرزمین آن تأکید دارد

این جمعیت بحرینی در بیانیه ای گفت: اجماع مردمی و ملّی که بر تمسک به فلسطین و تمامی سرزمین آن تأکید دارد، بیانگر موضع حقیقی و ثابت بحرین است و هر آنچه بیانگر اراده ملت نیست و بیانگر دشمنی با ارزش ها و مسائل این ملت است، نابود شدنی و بی ارزش است. استمرار این ماجراجویی، باعث گوشه گیری رژیم و جدایی آن از اراده، تصمیمات و انتخاب ملت می شود.

ملت  بحرین، در کنار فلسطین، قدس و حقوق ملت فلسطین است

جمعیت وفاق تأکید کرد: ملت بحرین همچنان فریاد می زند تا تمامی جهانیان بدانند که این ملت علی رغم سرکوب، فشار، ممانعت، استفاده از تروریسم رسمی، نبود رسانه و محرومیت از انعکاس واقعیت و دیدگاه ملت بحرین، در کنار فلسطین، قدس و حقوق ملت فلسطین است.

زندان های رژیم آل خلیفه مملو از مدافعان صلح و حقوق شهروندی است

 این جمعیت با بیان اینکه رسانه ها دروغ مقامات بحرین که مدعی استقبال از همزیستی مسالمت آمیز و صلح هستند را آشکار کرد، گفت: این رژیم از کمترین سطح همزیستی مسالمت آمیز و آشتی با ملت بی بهره است و زندان های آن مملو از مدافعان صلح و حقوق شهروندی هستند.

وفاق اسلامی در پایان گفت: این توافقنامه راه را برای همکاری امنیتی، نظامی، فکری و ظالمانه خطرناک که استقرار و امنیت بحرین و منطقه و جهان را تهدید می کند، باز کرده است و شهروندان بحرینی را در خطر و نگرانی شدید قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha