جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی الاسود عضو الوفاق بحرین

حوزه/ علی الاسود نماینده سابق فراکسیون مستعفی جمعیت الوفاق بحرین، عادی سازی روابط دولت بحرین با رژیم اسرائیل را کودتا علیه اعتقادات ملّت بحرین در مخالفت با اشغالگری توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علی الاسود نماینده سابق فراکسیون مستعفی جمعیت الوفاق بحرین، عادی سازی روابط دولت بحرین با رژیم اسرائیل را کودتا علیه اعتقادات ملّت بحرین در مخالفت با اشغالگری توصیف کرد.

وی اشاره کرد: دولت بحرین به تنهایی تعامل می کند و  امور داخلی و خارجی را خودش اداره کرده و ملت در اقدامات آن هیچ مشارکتی ندارد.

الاسود ادامه داد: کسانی که به دنبال حقیقت هستند و تمامی مخالفان پروژه صهیونیستی و طرح عادی سازی روابط با این رژیم، بدانندکه ما در بیانیه ای آشکار بیان کردیم که این اقدام با اراده ملت بحرین در تناقض آشکار است و دولت بحرین خودکامه بوده و هر شهروندی که برای آزادی فلسطین تلاش یا مبارزه کند را سرکوب می کند.

عضو سابق پارلمان بحرین بیان داشت: این دولت با شهروندان شریف که به دنبال حقیقت هستند، مخالفت کرده و آنان را سرکوب می کند و دهانشان را می بنند تا آنها را از گفتن حقیقت دور کند. این رژیم همچنین اجازه نداد که نمایندگان در مجلس و شورا در خصوص این مسئله حرفی بزنند.

وی تأکید کرد: این زمینه سازی از دو دهه قبل انجام گرفت و اقداماتی انجام گرفت تا زمینه را برای این دوره سیاه در تاریخ سیاسی بحرین فراهم کند.

علی الاسود تصریح کرد: اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که از تمامی امکانات برای پیروزی در دوره دوم انتخابات استفاده می کند، هیچ ارتباطی با اراده ملت ها ندارد.

عضو جمعیت الوفاق در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مصلحت کنونی بحرین در امضای اینگونه توافقنامه هاست، گفت: بحرین مرتکب کار اشتباهی شده و از مخالفت ملت این کشور با این اقدام قبیح مطلع است. این اقدام هیچ سودی برای بحرینی ها یا دولت بحرین نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه انقلابیون بحرین موضع قاطعی نسبت به مسئله فلسطین داشته و به حق فلسطینی ها در وطن خود در آزادسازی کامل از دست اشغالگران ایمان دارند، تأکید کرد: این مسئله بخشی از نظام اساسی جریان الوفاق است.

الاسودی در پایان گفت: اقدامات و تعامل مقامات بحرین با ایالات متحده بیانگر این است که بحرین خواسته های آمریکا را در خصوص عادی سازی روابط با اسرائیل و برپایی پایگاه نظامی اجرایی می کند و از حمایت اراده مردمی بی بهره است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha