جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کنفرانسی در یمن

حوزه/ انجمن آگاهی و همبستگی جوانان با همکاری دفتر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در یمن، کنفرانسی سیاسی در مخالفت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن آگاهی و همبستگی جوانان با همکاری دفتر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در یمن، کنفرانسی سیاسی در مخالفت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی در صنعا پایتخت یمن برگزار کرد.

کمال الشریف دبیرکل این انجمن در آغاز مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: کسی که با تجاوز و محاصره خود ملت یمن را می کشد، همان کسی است که ملت فلسطین را می کشد.

وی به همزمانی برگزاری این کنفرانس با سالگرد شهادت حضرت زید بن علی (ع) اشاره کرد و افزود: ملت یمن و ملت های امت از حضرت زید (ع) مفاهیمی مثل جانفشانی و شجاعت در مبارزه با طاغوت را می آموزند.

عادی سازی روابط بحرین با دشمن اسرائیلی، ضربه جدیدی به مسئله فلسطین است

از طرف دیگر خالد خلیفه نماینده جبهه دموکراتیک آزادی فلسطینی با تأکید بر اینکه اتحادیه عرب همسو با منافع منطقه عمل نمی کند و نشست اخیر آن دلیلی بر این مسئله است، تصریح کرد: بیانیه این نشست ناامید کننده بود و اقدام امارات را در عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل، نادیده گرفت.

وی اشاره کرد: عادی سازی روابط بحرین با دشمن اسرائیلی، ضربه جدیدی به مسئله و ملت فلسطین است و اصل مذاکره با این رژیم غاصب به صورت قطعی ثابت شده که هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت و همگی راهی جز مقاومت ندارند.

خلیفه از حمایت سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن و از ملت یمن که در شرایط محاصره و جنگ دست از حمایت مسئله فلسطین بر نداشتند، تشکر و قدردانی کرد.

رژیم های عربی نماینده ملت خود نیستند

در پایان این کنفرانس بیانیه ای صادر و در این بیانیه تأکید شد: رژیم های عربی که برای عادی سازی روابط شتاب می کنند، نماینده ملت خود و اعراب نیستند و شایسته نیست که در حکومت باقی بمانند.

این بیانیه ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان را به اتخاذ موضع شرافتمندانه نسبت به مسئله فلسطین و مخالفت با طرح الحاق کرانه باختری و معامله قرن و توقف تمامی انواع توطئه علیه ملت فلسطین دعوت کرد.

در این کنفرانس کلیپ هایی از سخنرانی رهبران محور مقاومت، حضرت آیت الله خامنه ای، سید حسن نصر الله و سید عبدالملک بدر الدین الحوثی پخش شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha