جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه / جبهه عمل اسلامی لبنان گفت: امروز هر کس که در کنار ملت فلسطین بایستد و از مسئله آن حمایت کند، در یک محور و سنگر قرار دارد حتی اگر در مسافت های دور باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان به مناسبت سی و سومین سالگرد انتفاضه الاقصی و سنگ گفت: هر چقدر که دشمنان چنگ و دندان تیز کنند و توطئه گری کنند و هر چقدر شکسته خوردگانِ سر سپرده به دنبال عادی سازی روابط باشند، راه نبرد با دشمن صهیونیستی کاملاً باز خواهد بود و عادی سازان روابط چیزی جز خواری و ذلّت دنیا و خسران آخرت به دست نمی آورند.

ملت فلسطین در راه رسیدن به آزادی از همه چیز خود می گذرد

این جبهه افزود: ملت فلسطین در راه رسیدن به آزادی از همه چیز خود می گذرد و جانفشانی بزرگی می کند. آزادی فلسطین و سرزمین معراج و اسراء با توطئه ها و سیاست های خیانت آمیز عادی سازی روابط با اسرائیل تحقق نمی یابد و این سیاست، پشت پرده را آشکار می کند و آنان را رسوا می نماید.

ملت فلسطین در برابر توطئه های داخلی و خارجی هرگز تسلیم نخواهد شد

جبهه عمل اسلامی ادامه داد: ملت فلسطین در برابر این توطئه های داخلی و خارجی هرگز تسلیم نخواهد شد و این ملت به جهاد و مبارزه و مقاومت خود تا آزادی سرزمین و مقدسات از لوث وجود صهیونیستی های غاصب ادامه خواهد داد.

هر کس که در کنار ملت فلسطین بایستد در یک محور و سنگر قرار دارد

 این حزب اسلامی تصریح کرد: امروز هر کس که در کنار ملت فلسطین بایستد و از مسئله آن حمایت کند، در یک محور و سنگر قرار دارد حتی اگر در مسافت های دور باشد و هر کس که علیه فلسطین توطئه می کند، در محور دشمنان قرار دارد که برای حذف مسئله فلسطین تلاش می کنند.

پیروزی در نهایت هم پیمان محور مقاومت خواهد بود

جبهه عمل اسلامی بیان داشت: امروز گستره محور مقاومت از تهران تا بغداد، دمشق، بیروت، غزه تا همه کشور ها و ملت های آزاد که حامی مسئله فلسطین هستند، است و پیروزی در نهایت هم پیمان این محور خواهد بود؛ چرا که عزم و اراده و قدرت مقاومت در کمین توطئه های ترامپ و معامله قرن و جشن های عادی سازی روابط با اسرائیل خواهد بود و هیچ قدرتی در جهان نمی تواند بر آن غلبه پیدا کند و قدس شریف و سرزمین معراج و اسراء آزاد خواهد شد و این امر به زودی اتفاق می افتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha