جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در صد و سومین سالگرد صدور بیانیه شوم بالفور گفت: دولت انگلیس مسئول تمامی کشتار ها در حق ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در صد و سومین سالگرد صدور بیانیه شوم بالفور با تأکید بر اینکه دولت انگلیس مسئول تمامی کشتار ها در حق ملت مظلوم فلسطین است، گفت: انگلیس زمینه ساز تسلط یهودیان صهیونیست بر فلسطینی ها و اشغال سرزمین ها و کشتار و آوارگی اهالی اصلی آن بوده است.

این جبهه افزود: مسئول بودن انگلیس در جنایت های صهیونیست ها ادامه دارد؛ چرا که اشغالگران صهیونیستی همچنان به وحشی گری خود ادامه می دهند و فلسطینی های آواره نتوانستند به سرزمین خود بازگردند.

جبهه عمل اسلامی، فلسطینی ها را به وحدت در تلاش ها و صفوف و تحقق منافع ملّی دعوت کرد تا بتوانند در پایداری و مقابله کار آمد و ثمر بخش موفق عمل کنند.

این جبهه اسلامی همچنین امت و ملت های عربی و اسلامی را به حمایت از مسئله فلسطین و پشتیبانی از ملت فلسطین و آمادگی برای روز باز پس گیری فلسطین دعوت کرد و گفت: امید است که خداوند پیروزی و آزادی و برگزاری نماز جماعت در مسجد الاقصی را به ما عطا فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha