جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد النخاله بر التزام جنبش جهاد به خط جهاد و مقاومت تأکید کرد و گفت: آینده منطقه در گرو سلاح مقاومت و آمادگی آن برای مبارزه و شهادت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر التزام جنبش جهاد به خط جهاد و مقاومت تأکید کرد و گفت: آینده منطقه در گرو سلاح مقاومت و آمادگی آن برای مبارزه و شهادت است.

یاد شهدا هیچ وقت از حافظه ما پنهان نمی شود

وی اشاره کرد: یاد شهدا هیچ وقت از حافظه ما پنهان نمی شود و ما همگی جمع می شویم تا التزام و وفاداری خود را به خط مقاومت در جای جای فلسطین اعلام کنیم.

النخاله به خانواده های شهدا و خانواده شهید ابو العطا درود فرستاد و گفت: یک سال کامل از شهادت ابو العطا می گذرد، امّا همچنان تجاوز های دشمن یک لحظه هم ما را رها نکرده است و جنگنده های رژیم اشغالگر منزل شهید بهاء را هدف قرار داد و هم زمان منزل اکرم العجوری را در دمشق بمباران کرد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه شهدا همه چیز را در مقابله با رژیم صهیونیستی که با زور و دشمنی  بذر آن را در وطن ما ریختند، ممکن ساختند، تأکید کرد: شهدا بر وحدت ملت فلسطین در امتداد فلسطین و تمامی مکان های مختلف تأکید می کنند.

شهدا به ملت خود زندگی، قدرت، عزّت و کرامت می بخشند

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا ما دور هم جمع شدیم و این خون تأکید می کند که ما در مسیر پیروزی و برای فلسطین حرکت می کنیم. بهترین مرگ شهادت در راه خداوند است و ما در راه شهدا که به خداوند، فلسطین و قدس نزدیک تر است، قدم بر می داریم.

النخاله در پایان تصریح کرد: شهدا نمی میرند، بلکه در نزد خداوند زنده هستند و از روزی بهره مند می شوند و ملت خود زندگی، قدرت، عزّت و کرامت می بخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha