پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 926491
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
شیخ ناجح بکیرات معاون مدیرکل اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی

حوزه/ مقامات رژیم صهیونیستی شیخ ناجح بکیرات معاون مدیرکل اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی را به مدت ۶ ماه از مسجد الاقصی تبدیل کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مقامات رژیم صهیونیستی شیخ ناجح بکیرات معاون مدیرکل اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی را به مدت ۶ ماه از مسجد الاقصی تبدیل کرد.

شیخ بکیرات گفت: اشغالگران دلیلی را برای تبعید بیان نکردند و زمانی که در مورد دلیل این اقدام پرسیدم، گفتند که "هیچ دلیلی وجود ندارد".

وی این اقدام را ظالمانه توصیف کرد و افزود: این اقدام علیه شخص من است و مرا از انجام کارم محروم می کند. همچنین این اقدام تعرض به زندگی اهالی قدس و مقدسات و کار به شمار می رود؛ چرا که مدیریت بیش از چهار هزار ملک وقفی اسلامی در شهر قدس و اطراف مسجد الاقصی، به ویژه در این مرحله حساس نیاز به پیگیری دقیق دارد.

معاون مدیر اوقاف قدس با بیان اینکه عملیات یورش و بازرسی چند ساعت طول کشید، افزود: اشغالگران مدعی شدند که ما خطری برای امنیت اسرائیل به شما می رویم، امّا این ادعا ها باطل و بی اساس است.

شیخ بکیرات با این اقدام که در چارچوب تلاش های اسرائیل برای خالی کردن مسجد الاقصی و تلاش برای تعطیل کردن نقش اداره اوقاف اسلامی قدس است، مخالفت کرد و گفت: تبعید های اسرائیل، تحولی خطرناک در تعامل با فلسطینی ها در شهر قدس است و مقامات این رژیم حاکم نظامی قدس شده اند.

این اولین باری نیست که شیخ ناجح بکیرات از مسجد الاقصی تبعید می شود، از سال ۲۰۰۱ میلادی شیخ بکیرات ۲۳ بار تبعید شد که کم ترین آن ۳ ماه بود. همچنین وی ۱۳ بار بازداشت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha