جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ رئیس آکادمی الاقصی با اشاره به افزایش هتک حرمت مسجدالاقصی توسط اشغالگران از ابتدای سال جاری، هدف از این اقدام را پاک کردن تاریخ اسلامی مسجد الاقصی و جایگزین ساختن تاریخ یهودی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ ناجح بکیرات رئیس آکادمی علوم و تراث الاقصی تاکید کرد: مسجد الاقصی این روزها خطرناک ترین مراحل تاریخ خود را پشت سر می گذارد و اعیاد یهودی ها خطری بزرگ برای این مسجد و مسلمانان به شمار می رود که خطر آن کمتر از اشغالگری اسرائیلی ها و محاصره قدس نیست.

وی افزود: اشغالگران با برگزاری اعیاد خود در مسجد الاقصی می خواهند نمادهای دینی یهودی را در مسجد الاقصی تثبیت کنند و این خطر بزرگی است.

بکیرات خاطر نشان کرد: اشغالگران از ابتدای سال جاری به دنبال ضربه زدن به اهالی بیت المقدس و بازداشت آنها و دور ساختن آنها از مسجد الاقصی و قدس و حبس خانگی مردم و جریمه مالی آنها هستند و سرکوب شهروندان این منطقه همچنان به روش های مختلف ادامه دارد.

وی در مورد افزایش هتک حرمت مسجد الاقصی توسط شهرک نشینان در روزهای اعیاد یهودیان گفت: هدف آنها از این اقدامات، ضربه زدن به تاریخ عربی اسلامی و از بین بردن قداست اسلامی و جایگزین ساختن قداست یهودی در این مسجد است.

رئیس آکادمی الاقصی گفت: اشغالگران همچنین به دنبال فریب افکار عمومی جهان هستند تا این گونه وانمود کنند این حق آنها است که در مسجد الاقصی باشند تا با جا انداختن این سیاست بتوانند هر یهودی را به فلسطین و قدس بیاورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha