شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تونل های حماس

حوزه/ یکی از فرماندهان گردان های القسام گفت: اگر اشغالگران می توانستند به اطلاعات تونل های ما دست بیابند، به زودی آنها را منفجر می کردند تا از این طریق خیال ارتش شکست خورده خود را راحت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یکی از فرماندهان برجسته حماس ادعای سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسراییل(شاباک) در مورد دست یافتن به اطلاعات مرکزی و گسترده درباره تونل های حماس را رد کرد و آن را نوعی تبلیغات رسانه ای دانست.

شاباک روز گذشته ادعا کرد یکی از اعضای فعال حماس را که در حفر تونل ها دست داشته بازداشت کرده و توانسته از طریق وی به اطلاعات تونل های حماس دست بیابد.

اما این فرمانده حماس که خواست نامش فاش نشود افزود: اطلاعات "شاباک" درباره تونل های حماس اطلاعاتی کلی است که همه از آن باخبرند و هنگامی که آنها از آموزش های نظامی یا حفاری های حماس صحبت می کنند، اطلاعات آنها در همان حدی است که خود ما در تلویزیون نمایش داده ایم.

وی در مورد اطلاعات شبکه تونل های حماس و ورودی های این تونل ها گفت: این اطلاعات در اختیار افراد بسیار اندکی قرار دارد و حتی کارگران این حفاری ها نیز به این اطلاعات دسترسی ندارند.

این فرمانده گردان های القسام گفت: اگر اشغالگران می توانستند به اطلاعات تونل های ما دست بیابند، به زودی آنها را منفجر می کردند تا از این طریق خیال ارتش شکست خورده خود را راحت کنند.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته صهیونیست ها تصاویر دو تونل حماس را نشان دادند و مدعی شدند توتنسته اند این تونل ها را کشف کنند، در حالی که این دو تونل در عملیات "العصف الماکول" توسط نیروهای مقاومت مورد استفاده قرار گرفته و ضربات سنگینی از این طریق متوجه صهیونیست ها شد و همان زمان نیز مکان آنها لو رفت و این تصاویر حاوی مطلب جدیدی نیست.

این فرمانده حماس گفت: اشغالگران همچنان به دنبال یافتن تونل های حماس هستند و با وجود اینکه ابزارهای پیشرفته ای برای این کار در اخیار دارند، نتوانسته اند توفیقی در این زمینه داشته باشند و البته آنها در گذشته در مرز غزه با مصر نیز به دنبال ابن تونل ها گشته اند و چیزی نیافته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha