جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: عرب ها این روزها به جای جنگ با صهیونیست ها به درگیری با مسلمانان مشغولند و برخی کشورهای عربی از شیطان برای جنگ با مسلمانان کمک می گیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله ، روز گذشته طی سخنرانی خود در زیارتگاه حضرت سیده خوله دختر امام حسین علیه السلام در شهر بعلبک به ارتش لبنان به خاطر ایستادگی در برابر تروریست های تکفیری در عرسال و بعلبک تبریک گفت و از مواضع فرماندهان و افسران ارتش لبنان تقدیر و تشکر کرد و آنها را در کنار نیروهای مقاومت، بازوی قدرتمند لبنان دانست.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات شهرداری ها در لبنان اظهار امیدواری کرد که در این انتخابات روح محبت و توافق حاکم باشد و اگر هم رقابتی هست برای انتخاب اصلح باشد.

رئیس هیئت شرعی حزب الله از نمایندگان پارلمان نیز خواست قانونی انتخاباتی تصویب کنند تا تمام مردم و گروه های لبنان جدای از سهم خواهی بتوانند در اداره کشور سهیم باشد و قانون اساسی در کشور به خوبی اجرا شود و هر شهروند لبنانی حق رای دادن و انتخاب داشته باشد تا شاید با این روحیه بتوانیم خود را به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز نزدیک کنیم.

وی در مورد اتفاقات فلسطین نیز گفت: آنچه در فلسطین رخ می دهد نگران کننده است، اما گویی چشم ها این واقعیت ها را نمی بیند.

شیخ یزبک افزود: کسانی که مردم فلسطین را می کشند و آواره می کنند و آثار اسلامی را تخریب می کنند و مشغول یهودی سازی این سرزمین هستند قابل تحمل نیستند، اما همه در سکوت فرو رفته اند و عرب ها نیز به درگیری با مسلمانان مشغول هستند و این روزها نیز برخی کشورهای عربی از شیطان برای جنگ با مسلمانان کمک می گیرند و در یمن و سوریه و لیبی و مصر و عراق شاهد این اتفاقات هستیم و البته کشورهای اسلامی دیگر نیز حال و روز خوشی ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha