یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 379385
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
تشییع مظلومانه پیکر شهید فلسطینی

حوزه/ پیکر شهید فلسطینی پس از ۶ ماه از شهادت، با مظلومیت فراوان و فقط با حضور ۳۰ نفر از بستگان وی تشییع و به خاک سپرده شد و این در حالی بود که تدابیر شدید امنیتی توسط صهیونیست ها در ورودی قبرستان برقرار بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از "معا"، پیکر شهید محمد عبد نمر 37 ساله که از هفته ها که توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست مصادره شه شده بود، به بستگان او تحویل داده شد.

این پیکر،  نخستین پیکر  از 11 شهیدی است که قرار است اشغالگران به فلسطینیان تحویل دهند.

اما پیکر این شهید فلسطینی با مظلومیت فراوان و فقط با حضور 30 نفر از بستگان وی تشییع و به خاک سپرده شد و این در حالی بود که تدابیر شدید امنیتی توسط صهیونیست ها در ورودی قبرستان برقرار بود؛ چراکه از شروط صهیونیست ها برای تحویل دادن این پیکر ها به فلسطینیان، عدم برگزاری مراسم تشییع جنازه توسط بستگان آنها می باشد و در صورت عدم رعایت این شرط، صهیونیست ها پیکرهای سایر شهدا را تحویل نخواهند داد.

اما از سوی دیگر محمد محمود وکیل این خانواده در مورد احتمال سرقت اعضا و جوارح داخلی بدن این شهید گفت: سخن گفتن از سرقت اعضا با مشاهده و معاینه معلوم نمی شود، بلکه باید پزشکان صاحب نظر و کارشناسان به بررسی این مساله بپردازند.

از سوی دیگر پسر شهید نمر که گویی خبر شهادت پدر خود را تازه شنیده است بسیار اندوهگین و داغدار بود و درباره شهادت پدر خود گفت: ده گلوله بدن پدرم را شکافته است. آنها پدرم را کشته و به مدت 6 ماه بدن اورا هم مصادره کردند و بالاخره توانستیم پیکر وی را با مشارکت تعداد کمی از بستگان تحویل گرفته و به خاک بسپاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha