یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فلسطین

حوزه/ تحلیلگر فلسطینی گفت: انتفاضه قدس برای مردم فلسطین امری غیر قابل مذاکره است، چون رهبران این جنبش و مردم فلسطین بنا ندارند در مقابل هیچ فشاری کوتاه بیایند و از دست ظلم و ستم و اشغال سرزمین خود توسط صهیونیست ها به ستوه آمده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دو تحلیلگر سیاسی فلسطینی اعلام کردند ریشه ها و علل اصلی شکل گیری انتفاضه سوم فلسطین همچنان وجود دارد و عملیات های شهادت طلبانه نیز ادامه خواهد داشت.

عوامل شکل گیری انتفاضه سوم همچنان موجود است

ناصر الهدمی تحلیلگر سیایی در این زمینه گفت: انتفاضه سوم قدس بر اثر اقدامات تحریک آمیز اشغالگران در قدس و مسجد الاقصی شکل گرفت و این اقدامات صهیونیستها همچنان ادامه داشته و رو به افزایش نیز می باشد.

وی افزود: فعالیت اطلاعاتی و امنیتی صهیونیست ها توانسته تا اندازه ای مانع گسترش عملیات های نیروهای انتفاضه باشد و از این رو گاهی می بینیم از شدت موج انتفاضه به صورت موقتی کاسته می شود، اما انتفاضه همچنان باقی است و به راه خود ادامه خواهد داد.

الهدمی خاطر نشان کرد: علل و عوامل سیاسی شکل گیری انتفاضه سوم همچنان موجود است و اشغالگران هر کاری هم که بکنند نخواهند توانست مانع ادامه روند انتفاضه شوند و ما به زودی شاهد از سر گیری عملیات های شهادت طلبانه خواهیم بود و البته اشغالگران نیز به این واقعیت پی برده اند که امروز افراد بیشتری آماده اجرای چنین عملیات هایی هستند.

انتفاضه قدس، قابل مذاکره نیست

از سوی دیگر دکتر ابراهیم ابوجابر تحلیلگر مسایل مربوط به اسرائیل گفت: پس از بازداشت و دستگیری رهبران فلسطین توسط اشغالگران، جوّ داخلی فلسطین ملتهب است و افراد زیادی خواستار استمرار انتفاضه سوم هستند.

وی افزود: انتفاضه قدس برای مردم فلسطین امری غیر قابل مذاکره است، چون رهبران این جنبش و مردم فلسطین بنا ندارند در مقابل هیچ فشاری کوتاه بیایند و از دست ظلم و ستم و اشغال سرزمین خود توسط صهیونیست ها به ستوه آمده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha