شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ یوسف ادعیس

حوزه/ شیخ یوسف ادعیس وزیر اوقاف فلسطین در گزارشی از موارد نقض مقدسات مسلمانان توسط صهیونیست ها در ماه گذشته گفت: این توطئه اشغالگران، مرحله جدیدی از سلطه جویی آنها بر فلسطین و مقدسات مسلمانان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ یوسف ادعیس وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین گفت: اشغالگران صهیونیست و شهرک نشینان یهودی در ماه گذشته 124 بار به هتک حرمت مقدسات مسلمانان پرداختند.

وی افزود: تمام این موارد هتک حرمت در مسجد الاقصی و مسجد ابراهیمی صورت گرفته و اشغالگران 63 بار از پخش اذان در این دو مسجد خودداری کرده اند و تعدی آنها به زمین های وقفی اریحا و الخلیل و مقام یوسف در نابلس همچنان ادامه دارد.

ادعیس ادامه داد: توطئه اشغالگران اسرائیلی علیه مسجد الاقصی که آن را از طریق شهرک نشینان و خاخام های یهودی دنبال می کنند، مرحله جدیدی از سلطه جویی صهیونیست ها بر فلسطین و مقدسات مسلمانان است.

وی افزود: در ماه گذشته فقط 1800 شهرک نشین حریم مسجد الاقصی را هتک حرمت کرده اند که این آمار در چهار ماه گذشته حدود 4800 شهرک نشین می باشد.

وزیر اوقاف فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین همچنان به دفاع از مقدسات و مسجد الاقصی می پردازند و تا نابودی اشغالگران آرام نخواهند نشست و هیچ گاه به حضور شهرک نشینان در مسجد الاقصی عادت نخواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha