جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 378859
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
قبر حضرت یوسف

حوزه/ شهرک نشینان یهودی همچنان با حمایت شدید نیروهای اشغالگر در حال ورود به مسجد الاقصی هستند و علاوه بر این جمعی از نیروهای اشغالگر شب گذشته به مقبره حضرت یوسف وارد شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تازه ترین اخبار رسیده از فلسطین حاکی از استمرار ورود شهرک نشینان اسرائیلی به مسجدالاقصی می باشد که این افراد همچنان از حمایت شدید نیروها و سربازان اسرائلی بهره مند هستند.

این در حالی است که رفتارهای نژادپرستانه و جنایات صهیونیست ها نسبت به فلسطینیان ساکن قدس و اعدام مردم بی گناه و حمله به منازل آنها و جلوگیری از برپایی نماز در مسجد الاقصی همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست شب گذشته با حمله به منازل مردم فلسطین در کرانه باختری شماری از اهالی را بازداشت کردند.

این موج بازداشت ها در شهرهای رام الله، نابلس و الخلیل بیشتر بوده و نیروهای اسرائیلی در تمام نقاط شهر و حتی پشت بام منازل مردم مستقر شده اند.

همچنین در شب گذشته گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی با برخورداری از حمایت و حفاظت نیروهای اشغالگر به مقبره یوسف پیامبر وارد شدند.

ورود ماشین آلات سنگین صهیونیست ها به شرق رفح

گزارش های رسیده از فلسطین اشغالی همچنی حاکی از این است که صبح امروز شماری از ماشین آلات سنگین حفاری و خاکبرداری رژیم صهیونیستی به شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه وارد شده اند. برخی منابع فلسطینی گفته اند حضور این ماشین آلات سنگین رژیم صهیونیستی در رفح تقریبا به صورت روزانه اتفاق می افتد و علت آن نیز ترس و هراس صهیونیست ها از عملیات حفر تونل توسط نیروهای مقاومت می باشد.

 

ورود ماشین آلات سنگین صهیونیست ها به شرق رفح

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha