پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد النخاله بعد از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان گفت: منطقه و مقاومت در موضع گیری یکپارچه هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان با تأکید بر اینکه منطقه و مقاومت در موضع گیری یکپارچه هستند، افزود: در صورتی که قدس تجاوز شود، تمامی نیرو های مقاومت در موضع واحدی خواهند بود.

وی ادامه داد: ما نیز بر آنچه سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله اعلام کرد مبنی بر اینکه "منطقه و مقاومت در موضع واحدی قرار دارند"، تأکید  داریم.

زیاد النخاله تصریح کرد: همه ما در مقاومت، قدس را میزان تعامل تمامی کشور های جهان در قبال مسئله فلسطین می دانیم.

دبیرکل جهاد اسلامی بیان داشت: در صورت قدس مورد تجاوز قرار بگیرد، تمامی نیروی های مقاومت موضع یکپارچه خواهند داشت و در جبهه واحد و همسو خواهند بود.

النخاله در پایان با اشاره به اینکه هرگونه تجاوز به قدس، تجاوز به امت عربی و اسلامی است، افزود: مقاومت در عرصه نظامی و سیاسی موضع کاملی خواهد داشت.

پیروزی غزه، مسئله فلسطین را در سرتاسر جهان زنده کرد

از سوی دیگر نبیه بری رئیس پارلمان لبنان با بیان اینکه پیروزی غزه، مسئله فلسطین را در سرتاسر جهان زنده کرد، بر وحدت ملی و حفظ موضع گیری یکپارچه فلسطینی ها در مقابله با اسرائیل تأکید نمود و پیروزی نبرد "سیف القدس را به ملت و مقاومت فلسطین تبریک گفت.

گفتنی است که سید حسن نصرالله طی سخنانی به مناسبت روز مقاومت و آزادی جنوب لبنان گفته بود که معادله ای که باید به آن برسیم این است، "قدس یعنی جنگ منطقه ای". در این صورت اسرائیل می فهمد که هر اقدامی مساوی است با نابودی رژیم آن.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha