یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان

حوزه/ نبیه بری رئیس پارلمان لبنان تجاوز صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان را بیانگر خوی تجاوزگر این رژیم دانست و تأکید کرد: دشمن تنها زبان وحدت و مقاومت را می فهمد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان تجاوز صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان را بیانگر خوی تجاوزگر این رژیم دانست و تأکید کرد: دشمن تنها یک زبان را می فهمد و آن زبان وحدت و مقاومت است که با آن سرزمین مان را آزاد کردیم و از آن حمایت می کنیم.

وی افزود: اگر بیانیه های محکومیت موجب بازدارندگی رژیم اسرائیل در سطوح امنیتی، سیاسی و نظامی می شد و مانع تجاوز آن می شد، فلسطین طی چند روز آینده آزاد می شد و اسرائیل جرأت نمی کرد مرتکب کشتار های "قانا" و "المنصوری" و کشتار قبل از آن در دیر یاسین و بحر البقر شود.

رئیس پارلمان لبنان ادامه داد: اگر محکومیت فایده ای داشت، رژیم صهیونیستی هرگز به فکر نقض حاکمیت لبنان و اشغال بخش های گسترده از سرزمین آن و زنجیره تجاوز های زمینی، دریایی و هوایی از سال ۷۸ و سال های ۸۲، ۹۳، ۹۶ و ۲۰۰۶ نمی افتاد.

نبیه بری واکنش به حوادث جاری را تسریع در تشکیل دولتی دانست که در چارچوب منافع ملی حرکت کند و منافع شخصی و سهمیه بندی ها را کنار بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha