جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پهباد اسرائیلی

حوزه/ احزاب و شخصیت های دینی لبنان با صدور بیانیه هایی تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی را محکوم کرده و آن را نقض حاکمیت این کشور دانستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احزاب و شخصیت های دینی لبنان هر کدام با صدور بیانیه ای تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی لبنان را محکوم کرده و آن را نقض حاکمیت این کشور دانستند.

آیت الله قبلان: تروریست های صهیونیستی و تکفیری برای ضربه زدن به مقاومت تلاش می کنند

آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان حمله پهبادی اسرائیل به لبنان را محکوم کرد و آن را نقض حاکمیت این کشور دانست.

وی افزود: اسرائیل با آتشی باز می کند که آن را در کوره جنگ جدید خواهد سوزاند.

آیت الله قبلان تصریح کرد: تروریست های صهیونیستی و تکفیری در خط پروژه استعماری برای ضربه زدن به محور مقاومت تلاش می کنند.

مفتی اهل سنت لبنان: جامعه بین المللی باید مانع تجاوز دشمن به لبنان شود

شیخ عبد اللطیف دریان مفتی اهل سنت لبنان تجاوز دشمن اسرائیلی به ضاحیه جنوبی را محکوم کرد و گفت: شورای امنیت، سازمان ملل و جامعه بین الملل باید مانع هرگونه تجاوز دشمن اسرائیلی به لبنان شوند.

حماس: حمله اسرائیل، تجاوزی تحریک آمیز و نقض حاکمیت لبنان است

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" این اقدام را تجاوزی خصمانه و تحریک آمیز و نقض حاکمیت این کشور دانست.

این جنبش افزود: حماس در مقابل هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی در کنار لبنان و مقاومت است.

مفتی سابق لبنان: حمله دشمن به ضاحیه بیانگر نیت خصمانه آن است

شیخ محمد رشید قبانی مفتی سابق لبنان گفت: حمله دشمن یهودی صهیونیستی به ضاحیه بیروت بیانگر نیت خصمانه دشمن در برنامه ریزی به تجاوز لبنان برای رسیدن به اهداف یهودی صهیونیستی است.

تاکید رهبر طایفه دروز بر ضرورت تلاش در تمامی سطوح برای جلوگیری از تجاوز اسرائیل

شیخ نعیم حسن رهبر طایفه موحدین دروز، تجاوز اسرائیله به حاکمیت و امنیت لبنان را محکوم کرد و خواستار موضع ملّی یکپارچه علیه اسرائیل و خطر دائم آن علیه لبنان شد.

وی بر ضرورت تلاش در تمامی سطوح برای جلوگیری از تجاوز اسرائیل و ایجاد یک رویکرد دفاعی فراگیر در جهت حمایت از لبنان تاکید کرد.

جبهه عمل اسلامی: این تجاوز بر عزم و اراده ما در مقابله با دشمن می افزاید

جبهه عمل اسلامی لبنان ضمن محکومیت حمله وحشیانه اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، آن را تجاوز علیه تمامی لبنانی ها دانست و از نهاد های سیاسی، نظامی و امنیتی خواست برای مایت ملت و کشور وارد عمل شوند.

وی این جبهه افزود: این تجاوز بر عزم و اراده ما در مقابله با دشمن و تمسک به ارتش، ملت و مقاومت می افزاید.

جنبش اصلاح و وحدت: دشمن تنها زبان مقاومت را می فهمد

شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت با صدور بیانیه ای تجاوز رژیم اسرائیل را محکوم کرد و آن را تجاوز علیه لبنان و حاکمیت آن دانست و از نخست وزیر این کشور خواست برای پاسخ به این تجاوز جلسه تشکیل دهد و به مسئولیت های خود عمل نماید.

وی تاکید کرد: دشمن تنها زبان مقاومت را می فهمد و لبنان می تواند از کشور خود حمایت کند و پاسخ سنگینی به دشمن بدهد.

نشست احزاب از موضع گیری قاطع سید نصر الله قدردانی کرد

نشست احزاب، قدرت ها و شخصیت های ملی لبنان با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت و شهر دمشق سوریه را محکوم کرد و از موضع گیری قاطع سید حسن نصرالله مبنی بر پاسخ قریب الوقوع مقاومت به این تجاوز اسرائیلی قدردانی کرد.

این نشست با اشاره به اینکه این تجاوز اسرائیل نشان داد که این رژیم تنها زبان مقاومت مسلحانه را می فهمد، گفت: امروز بیشتر از هر وقت دیگر به مقاومت و معادله ارتش، مقاومت و ملت تمسک جست.

سازمان آزادی بخش فلسطین: پیامد های این تجاوز متوجه دشمن است

فرماندهی جناح های سازمان آزادی بخش فلسطین، تجاوز رژیم اسرائیل به لبنان و سوریه را محکوم کرد و پیامد های آن را متوجه دشمن دانست.

سازمان آزادی بخش اشاره کرد: آمریکا کاملاً در جهت منافع اسرائیل حرکت می کند و جامعه بین المللی اقدام عملی برای برای بازداشتن اسرائیل ندارد و تنها به محکوم کردن اکتفا می کند.

عضو فراکسیون "المستقبل": جامعه بین الملل باید جلوی خودکامگی اسرائیل را بگیرد

ولید البعرینی عضو فراکسیون "المستقبل" ضمن محکومیت حمله اسرائیل، از جامعه بین الملل و شورای امنیت خواست جلوی سرکشی و خودکامگی دشمن اسرائیلی را بگیرد.

روحانی طایفه موحدین دروز: همگی باید در کنار مقاومت بایستند

شیخ نصر الدین الغریب گفت: اسرائیل به خاطر ترس از مقاومت اقدام به این تجاوز نموده و سید حسن نصر الله پیش تر وعده پاسخ قاطع به اسرائیل را داده است.

وی افزود: از همگی می خواهیم در یک صف در کنار مقاومت بایستند و به معادله ارتش، مقاومت و ملت متمسک شوند.

 سید امین السید: این تجاوز فرصت جدیدی برای تثبیت بیشتر قدرت و عزّت ماست

سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: رژیم اسرائیل فهم اشتباهی از مقاومت، حزب الله و ضاحیه جنوبی دارد و این تجاوز فرصت جدیدی برای تثبیت هر چه بیشتر قدرت، کرامت و عزّت خودمان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha