سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض مرز هوایی لبنان را محکوم کرد و گفت: این تجاوز دوگانه نشانگر ماهیت شرور و شیطانی این رژیم است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض مرز هوایی لبنان را محکوم کرد و گفت: این تجاوز دوگانه نشانگر ماهیت شرور و شیطانی این رژیم است که علی رغم درگیری جهان با مبارزه با ویروس کرونا، به تجاوزات خود ادامه می دهد.

وی افزود: تجاوز های رژیم اسرائیل مؤکد این مسئله است که این رژیم منبع شرارت در منطقه ماست و مسئولیت تمامی پیامد های این تجاوز در تحریک منطقه به جنگ منطقه ای بر عهده رژیم صیهونیستی است.

آیت الله قبلان از جامعه بین المللی خواست این اقدام رژیم اسرائیل را محکوم کرده و آن را به خاطر تجاوزش و نقض هر روزِ حاکمیت لبنان مجازات کند و خواستار هماهنگی کامل میان لبنان و سوریه در جهت حفظ منافع و استقرار دو کشور و دو ملت برادر شد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، سیاستمداران لبنانی را به تقویت همبستگی ملّی و تحکیم بازدارندگی و قدرت لبنان در مقابله با تجاوز های رژیم اسرائیل و نقض حاکمیت و خطر شیوع ویروس کرونا دعوت کرد و از آنان خواست برای حمایت از لبنان در برابر هرگونه خطری در یک صف قرار بگیرند و با هم همکاری کنند.

وی دستاورد بی نظیر سوریه را در شکست اهداف متجاوزان ارج نهاد و افزود: این دستاورد نشان می دهد که سوریه تمامی عناصر قدرت را در دفاع از خود و بازدارندگی متجاوزان را دارد و سوریه با ارتش، ملّت و هم پیمانان خود از هر تجاوزی مصون خواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha